تحت فشار پوریا زنم را طلاق دادم و زنم به عقد او در آمد

فرهاد 47 ساله بیست و هفتم مهر 90 مرد 36ساله ای به نام پوریا را در خیابان مالک اشتر تهران با ضربه های چاقو کشت و باخودروی پرشیا از محل گریخت.وی که زندگی مخفیانه در پیش گرفته بود بیست و هفتم تیر 91 بازداشت شد و به جنایت Crime اعتراف کرد.وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.حکم صادره در شعبه 20 دیوان عالی کشور مهر تایید و قطعی شده بود که اولیای دم در یک عمل خیرخواهانه بدون قید و شرط از قصاص گذشتند و به این مرد زندگی دوباره بخشیدند. به این ترتیب فرهاد از جنبه عمومی جرم Crime پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد فرهاد به تشریح جزییات ماجرا پرداخت. وی گفت: : پوریا زندگی ام را خراب کرده بود ، او وارد زندگی‌ من و پسرم شده بود و باعث شد فرزندم معتاد Addicted شود. او با رفتارهایش باعث جدایی من و همسرم شد و بعد از مدتی همسرم را به عقد موقت خودش درآورد. کینه او را به دل داشتم و دلیل همه بدبختی هایم را پوریا می دانستم به همین خاطر چند بار در خیابان با او درگیر شدم. آخرین بار پوریا وقتی با من روبه رو شد با هم درگیر شدیم و او با چو ب به سرم زد.من چوب را از او گرفتم اما به رویم چاقو کشید. من هم برای دفاع از خودم با چوب چند ضربه به سرش زدم که روی زمین افتاد. همان موقع چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به او زدم.

من آن روز واقعا حال طبیعی نداشتم و حالا می گویم از قتل Murder پشیمان هستم. 5سال است که در زندانم و در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده ام. از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا به زندگی عادی برگردم و گذشته ام را جبران کنم.

دومین محکوم به اعدام execution که شنبه از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد و درخواست بخشش کرد وحید30ساله است. وی بیستم شهریور 92 یک مرد معتاد به نام یوسف را در خیابان کشت و جنازه اش را به کانال آب کشاورزی در پاکدشت انداخت.این مرد که به قصاص محکوم شده بود با تلاش خانواده اش و پرداخت دیه به اولیای دم توانست از چوبه دار رهایی یابد.او در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: از وقتی به دام اعتیاد افتادم زندگی ام تباه شد. همسرم رهایم کرد و خانواده ام مرا ترک کردند. به همین خاطر برای گذراندن زندگی خرده فروشی مواد مخدر Drugs می کردم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: یوسف آن روز سراغم آمد و به مبلغ 20 هزار تومان از من تریاک خواست.وقتی مواد را به او دادم گفت پولی در بساط ندارد که به من بپردازد.سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر به رویش چاقو کشیدم. چاقو به گردن یوسف برخورد کرد و غرق خون روی زمین افتاد. من هم از ترسم جنازه اش را به داخل کانال آب کشاورزی پرت کردم و از آنجا گریختم اما فقط چند روز بعد از طریق آخرین تماس تلفنی ام با وی دستگیر شدم. من سه سال است که در زندانم و در این مدت مواد مخدر را ترک کرده ام. خانواده ام با زحمت زیاد توانستند با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنند. من در زندان Prison فهمیدم که گذشته سیاهی داشته ام و حالا از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم و می خواهم گذشته ام را جبران کنم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به گذشت اولیای دم و طبق ماه 612 قانون Law مجازات اسلامی این محکوم را به 3 تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

وحشتناک ترین انتقام از شوهر در اتاق خواب

آزار و اذیت دختر 13 ساله داخل هواپیما مسافربری+ عکس

2 جوان، ساناز دختر آبادانی را با پراید به محل خلوتی بردند و ... +فیلم از تبهکاری این 2 متهم

اقدام زشت با 170 دختر به بهانه استخدام یا ازدواج / پلیس فتای کردستان این مرد را دستگیر کرد

سرنوشت وحشتناک 5 زن و دختر زیبا که درخانه مرد 67 ساله تن فروشی می کردند +عکس مرد کثیف و خانه اش

دار زدن پسر بتچه توسط کارمند مهدکودک +عکس

اقدام زشت و کثیف پزشک با زن جوان در مطب / این زن شکایت خود را به گوش دادستان رساند

کتک خوردن قهرمان بوکس از 4 زن+فیلم و عکس

 

روناک یونسی و همسرش در یک رستوران کانادایی +عکس

بازیگر معروف ایرانی: من سینما را نمی خواهم، سینما است که من را می خواهد.+عکس

آقای بازیگر برای دستگیری بن لادن به پاکستان رفت+ عکس

 

کدخبر: 230423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟