قتل 500 هزارتومانی!

شامگاه یکشنبه 30 آبان، مرد میانسالی با پلیس Police تماس گرفت و ازمشاهده جسدی داخل کارگاهش در حاشیه خیابان ملاصدرا خبر داد. به‌دنبال این خبر بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت و تیم جنایی راهی محل حادثه Incident شدند.

آنها پس ازورود با جسد مردی 30 ساله روبه‌رو شدند که دست و پاهایش بسته شده بود. از طرفی در کنار جسد دسته کلنگی قرار داشت که به نظر می‌رسید مقتول با آن از پا درآمده است.

صاحب کارگاه به بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: ساعتی قبل مراد- نگهبان کارگاه- با من تماس گرفت و مدعی شد فردی را در داخل اتاقک نگهبانی به قتل رسانده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم جواب نداد. ابتدا باور نکردم اما وقتی برای بررسی موضوع به اینجا آمدم، جسد دست و پا بسته مرد غریبه را دیدم.

نگهبان کارگاه مجاور نیز به تیم جنایی گفت: ساعتی قبل که به اینجا آمدم، مراد را دیدم که مرد کارتن خواب را طناب پیچ کرده بود. وقتی علت را جویا شدم، گفت: مرد جوان کارتن خواب 500 هزار تومان بدهکاراست. از او خواستم مرد بیچاره را رها کند اما گوش نکرد. بعد هم ازآنجا رفتم. اما ساعتی بعد که برگشتم متوجه شدم مرد کارتن خواب کشته شده است.

پس از تحقیقات مقدماتی، جسد برای تعیین علت مرگ و شناسایی هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس جنایی دستور دستگیری متهم فراری را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟