پزشکان پس از معاینه متوجه شدند این دختر نوجوان بدون اینکه بداند باردار است و وقتی بررسی کردند از یک رابطه سیاه که در آن دختر13 ساله از سوی مرد آشنایی فریب خورده بود پرده برداشتند.

چندی پیش مادرو دختری به بیمارستانی رفتند و ادعا کردند دخترنوجوان شکم درد دارد و امانش بریده شده است وقتی این دختر معاینه شد همه پی بردند که وی باردار است و این درحالی بود که این دختر اصرار داشت با هیچ پسری دوستی نکرده و حتی موبایل ندارد که با کسی رابطه تلفنی نیز داشته باشد.

پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دخترنوجوانش باردار بوده و بچه زودتراز زمان عادی درحال متولد شدن است این مادر غش کرد و بعد نزد دخترش رفت تا او را از مادر شدن مطلع کند.

دختر13 ساله باز اصرار داشت با کسی دوستی نکرده تا اینکه مادرش گفت او باردار است و بچه حتما پدری دارد دخترنوجوان با شنیدن این ماجرا به گریه افتاد و درحالیکه خجالت می کشید و می ترسید فاش کرد دامادشان-شوهرخواهر-او را فریب داده و با وی ارتباط پنهانی داشته است.

بنابه این گزارش، پس از تولد نوزاد که سالم نیز بود سرنوشت این دختر13ساله به حراست بیمارستان گزارش شد و با مخابره چنین اقدام وحشتناکی به پلیس و دستگاه قضایی داماد فریبکار تحت تعقیب قرار گرفت.

کدخبر: 231465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟