حمله مدیر یک شرکت به زن کارمند در انگلیس

مدیر شرکت پس از بازداشت اعتراف کرد که سعی داشته جنین را از بین ببرد.

پلیس ساتن کولدفیلد انگلیس گزارش داده است که متهم به طور دیوانه وار در خیابان به این زن حمله کرده و با چاقو چندین ضربه به ناحیه شکم وی وارد کرده است.

بابر کرامت 41 ساله در در ماه مارس دستگیر شد. او حتی به عابرانی که قصد کمک کردن به قربانی داشتند حمله کرده و آنان را زخمی کرده بود.

بنابه این گزارش، پس از این حمله زن قربانی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفت و جنین نیز با تلاش پزشکان از رحم مادر خارج و با کمک دستگاه های تنفسی از مرگ نجات یافت.

زن کارمند پس از به هوش آمدن به پلیس گفت: من مدتهاست که با مدیر شرکت رابطه داشتیم تا اینکه من باردار شدم. بابر مدام می خواست من بچه را سقط کنم ولی من حاضر به اینکار نبودم تا اینکه او دیگر حتی تماس های مرا هم پاسخ نمی داد و سعی می کرد از من دوری کند.

روز حادثه به او گفتم که تو پدر بچه هستی و باید این موضوع را بپزیری ولی نمی دانم از کجا فهمید که کجا هستم و با چاقو به من حمله کرد.

به گزارش دادستان ، متهم 41 ساله به جرم اقدام به قتل، تلاش برای از بین بردن جنین، ایجاد وحشت با در دست داشتن چاقو در معابر عمومی و زخمی کردن دو عابران در بازداشت است و به زودی محاکمه خواهد شد.

کدخبر: 231469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟