شوهرم از زندان خط و نشان می کشد که با دوستان لاابالی اش ارتباط شوم داشته باشم

من با پسری ازدواج کردم که غرق در فساد اخلاقی بود و می‌خواست مرا هم به فساد بکشاند. نتیجه این ازدواج، طلاق بود.بار سنگین بدبختی‌های قبلی‌ام کم بود، اسم زن مطلقه را هم یدک می‌کشیدم. سه‌چهارسالی گذشت و دوباره ازدواج کردم. از این ازدواج هم خیری ندیدم.

شوهرم قاچاق‌فروش بود؛ اما باردار شده بودم و نمی‌توانستم برگردم.سه روز بعد از تولد فرزندم، شوهرم را با محموله موادمخدر دستگیر کردند. به ١٠سال حبس محکوم شد؛ اما وقتی به مرخصی آمد، فراری شد. ما از شهرستان به مشهد آمدیم و در حاشیه شهر، زندگی پنهانی خود را آغاز کردیم.

شوهرم در اینجا هم خرده‌فروشی موادمخدر می‌کرد و مرا هم مجبور کرد تن به این کار خلاف بدهم که دوباره دستگیر شد و به زندان افتاد و دیگر به او مرخصی نمی‌دادند.

اما از همان‌جا برایم خط‌ونشان می‌کشید که با دوستان لاابالی‌اش ارتباط شوم داشته باشم. من خرده‌فروشی موادمخدر می‌کردم که ماموران دستگیرم کردند. خسته شده‌ام، از این وضعیت بیزارم و مانده‌ام چه‌کار کنم. نگران بچه‌ام هستم و نمی‌دانم چه بلایی سر او خواهد آمد. کاش مادرم هیچ‌وقت تن به آن ازدواج موقت و پنهانی نداده بود. کاش پدرم درمورد من احساس مسئولیت می‌کرد و کاش موقعی که دختر خانه بودم و می‌خواستم ازدواج کنم، یک بزرگ‌تر پیدا می‌شد و برایم پدری می‌کرد.
 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ناگفته های تلخ دختر 18 ساله از شکنجه در خانه هیولا + عکس و جزئیات سیاه از آزار و اذیت این دخترها

مرد با فاش شدن ازدواج مخفیانه نزد همسر اولش از خانه فرار کرد / پایان تلخ باج گیری زن دوم

هتک حرمت دختر جوان در برابر دوربین مخفی / دختران جوان به پسر جراح معروف ایرانی نه نمی گفتند +فیلم گفتگو و عکس

نوعروس: شوهرم با زن مطلقه اش رابطه پنهانی دارد / خانواده او با پول عشق را می خرند و می فروشند

فیلم شلیک مرگباربه دختر دانشجو در خوی / پدر این دختر دستگیر شد + فیلم و عکس لحظه حادثه

معمای تارهای موی مرد قاتل در دستان نوعروس + عکس

کدخبر: 231560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟