به گزارش رکنا، براساس گزارش منابع محلی غول شهر فاس مراکش، فردی که 70 زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در داخل سلول زندان Prisonاقدام به خودکشی کرده است. هم سلولی وی در این خصوص گفته است که به احتمال زیاد انگیزه وی از خودکشی ترس از تجدید نظر در حکمش و مجازات سنگین تر بوده است.

این مرد با شکایت 24 دختر محاکمه و به 20 سال زندان محکوم شده بود که مردم شهر با اعتراض شدید به حکم دادگاه خواستار اعدام این شیطان شده بودند. گفته می شود برخی را از قربانیان به خاطر لو نرفتن مشخصاتشان به دادگاه مراجعه نکرده اند.
یک منبع آگاه در خصوص هویت واقعی وی گفته است غول شهر یک مرد 62 ساله است که با قطع کردن رگ دست خود با یک وسیله برنده قصد خودکشی داشته است که با مداخله مسئولان به بیمارستان منتقل شده است.
به گفته رئیس زندانی Prisoner که غول شهر در آن قرار دارد حضور وی موجب بی نظمی زندان شده است به طوری که زندانیان دیگر بخاطر نفرتی که از کارهای کثیف وی دارند دست به اقدامات تلافی جویانه در قبال وی می زنند. و احتمال تجاوز Rape به غول شهر از قبال سایر زندانیان وجود دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟