اوایل فروردین ماه سال  جاری دختر جوانی  به نام سحر به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از یک بازیگر مشهور تئاترهای کمدی شکایت کرد.  وی مدعی شد: بازیگر تئاتر هستم و از مدتی پیش با پسرجوانی به نام  پیام که او هم بازیگر تئاترهای  کمدی است آشنا شدم. چون در یک تئاتر هم بازی بودیم و نقش یک زوج را اجرا می کردیم به هم علاقمند شدیم و قول و قرار ازدواج گذاشتیم. پیام به بهانه صحبت کردن درباره آینده مان مرا به  یک سفر تفریحی به اصفهان دعوت کرد و من نیز پذیرفتم.اما او در اصفهان مرا آزار داد و گفت حاضر به ازدواج با من نیست.

با شکایت دختر بازیگر پرونده به شعبه پنجم  دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و جلسات تحقیق برگزار شد . پسر جوان که  بازداشت شده بود با قرار وثیقه آزاد و پای میز محاکمه  ایستاد. وی در جلسه دادگاه منکر هرگونه آزار و اذیتی از طرف خودش به دختر جوان شد و مدعی شد: من تحت تاثیر نقشی که روی صحنه تاتر داشتم  به سحر علاقمند شده بودم . او هم با میل خودش همراهم به سفر اصفهان آمد. اما آنجا بحث هایی پیش آمد که متوجه شدم با سحر تفاهم ندارم. به همین خاطر به او گفتم از ازدواج منصرف شده ام. سحر تا این موضوع را شنید به تهران برگشت و علیه من شکایت کرد. او به دروغ ادعا کرد که من او را آزار داده ام.

 در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده بازیگر کمدی تئاتر را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به جرم رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

 

کدخبر: 232242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟