در شمال پنهان شده بودم که دختر حسین زنگ زد و از من خواست به خانه شان بروم!+عکس

محمدعلی 50 ساله بیست و سوم دی ماه سال 93 حسین 60 ساله را در خانه اش در خیابان جشنواره تهران کشت و به شمال کشور گریخت. این قاتل که با جعل سند، خودروی قربانی را فروخته و از حساب بانکی وی نیز دو میلیون تومان پول برداشت کرده بود خودش را به پلیس Police معرفی و به قتل Murder اعتراف کرد. وی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

محمدعلی در تشریح جزییات قتل گفت: چند سال قبل که ساکن بهشهر بودم برای سرمایه گذاری به تهران آمدم و در یک شرکت 500 میلیون تومان سرمایه گذاری کردم اما بعد از یکسال شرکت ورشکست  شد و پولم و سودش را که یک میلیارد تومان بود پس نداد. در آن زمان همه کسانی که از آنها پول قرض گرفته بودم تا سرمایه گذاری کنم روی سرم ریختند و پولشان را خواستند. سال 91 بود که طلبکاران حکم جلبم را گرفتند و من از ترس آنها به تهران فرار Escape کردم.

وی ادامه داد: در تهران با زن جوانی آشنا شدم که مرا به حسن معرفی کرد و گفت می تواند کمک کند تا پولم را از شرکت ورشکسته پس بگیرم.

چون حسین به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد و فقط گاهی اوقات دخترش به او سر می زد من برای زندگی به خانه او رفتم. حسین مرا به یک مرد  به نام فرید معرفی کرد که مدعی بود سرهنگ بازنشسته است . فرید در قبال پس گرفتن پولم از شرکت ،پولی حدود 100 میلیون تومان خواست و حسین سه قطعه چک به او داد و از من قول گرفت وقتی پول مرا پس گرفت دو واحد آپارتمان برایش بخرم.یک هفته از این ماجرا گذشته بود که حسین یکباره ازمن خواست تا پولی را که به فرید داده به او بدهم اما گفتم هیچ پولی دربساط ندارم. حسین مرا تهدید کرد و چون طلبکاران دنبالم بودند ترسیدم که مرا لو دهد. به همین خاطر یک شب چندین قرص خواب در یک لیوان شیرکاکائو حل کردم و به حسین دادم. او خوابید اما صبح متوجه شدم جان سپرده است.

محمدعلی درباره علت این کار به قضات گفت: من هیچ وقت فکر نمی کردم حسین با خوردن قرص ها فوت کند. فقط می خواستم او به خواب عمیق برود تا بتوانم وسایلم را از خانه اش جمع کنم و فرار کنم. من وقتی فهمیدم او جان سپرده پارچه ای را دور گردنش پیچیدم و جنازه اش را در پتو گذاشتم . می خواستم جنازه را در جاده قم رها کنم اما نمی دانم چرا سر از جاده جاجرود درآوردم وجنازه را کنار جاده رها کردم . من سه شب پیاپی بالای سر جنازه بر گشتم تا ببینم کسی آن را پیدا کرده یا نه که چهارمین شب ماشین های پلیس را در همان حوالی دیدم. من با جعل سند پراید حسین را فروختم و دومین چکی را که او به فرید داده بود پاس کردم. من از کارت عابر بانک مقتول هم  دو میلیون تومان حقوق بازنشستگی و عیدی را که به حسابش واریز شده بود برداشت کردم. من از ترسم به شمال کشور رفتم و در آنجا پنهان شده بودم که دختر حسین با من تماس گرفت و گفت پدرش ناپدید شده است. من به تهران برگشتم و بعد از چندین روز به خاطر عذاب وجدان تسلیم پلیس شدم.

وی که بسیار خونسرد بود به قضات دادگاه گفت:من چون مشکلات اقتصادی زیادی داشتم و شبها دچار بی خوابی بودم چندین بار از قرص های خواب خورده بودم و فکر نمی کردم این قرص ها موجب مرگ حسین شود.من برای اعدام آماده هستم و می دانم باید تاوان کاری را که کرده ام بدهم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام محمد علی را به قصاص و در مجموع 25سال زندان Prison به جرم Crime سرقت Stealing ،جعل سند و فروش مال مسروقه محکوم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟