برخورد شدید پراید با گاردریل در بزرگراه رسالت

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 71 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 01:44 بامداد امروز به بزرگراه رسالت (مسیر غرب به شرق)، نرسیده به خیابان کرمان رهسپار شدند.

محسن عسگریان فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه Incident در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی با اعلام اینک براثر شدت این برخورد راننده سالخورده در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودرو را برش داده و راننده را از خودرو خارج کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: راننده سالخورده برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و آتش نشانان پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 232463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟