او دامنم را لکه دار کرد اما نه به زور بود و نه در باغ شهریار! +عکس

هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس Police آگاهی غرب استان تهران، ازسه جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: شامگاه دیروز در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که مردی جوان که پیش از این با او دوست بودم، مرا سوار خودرویش کرد. در میانه راه او دو نفر را هم به عنوان مسافر سوار کرد وگمان نمی‌کردم آنها با وی همدست باشند. مرد راننده در میانه راه تغییر مسیر داد. زمانی که به وی اعتراض کردم او بدون توجه ادامه مسیر داد.

وی افزود: آن دو مرد مسافر نیز به فریادهایم توجهی نکردند و با چاقو تهدیدم کردند. راننده پس از طی مسافتی مقابل یک باغ متروکه اطراف شهریار توقف کرد و آنها مرا به زور از خودرو پیاده کردند. چند بار خواستم از دستشان فرار Escape کنم که نشد. متهمان مرا به داخل باغ متروکه بردند و به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد در حالی که حالم بد بود، مرا نزدیک خانه‌ام رها کرده و متواری شدند.

شاکی ادامه داد: آن شب که به خانه بازگشتم، از این ماجرا چیزی به خانواده‌ام نگفتم. مرد آزارگر که با او پیش از این دوست بودم، مرا تهدید کرد که نباید از او شکایت کنم، در غیر این صورت بلایی سرم می‌آورد. اما من تصمیم به شکایت از او و دو همدستش گرفتم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات برای بررسی صحت این ماجرا آغاز شد. در حالی که ماموران در جست‌وجوی آدم‌رباهای آزارگر بودند، با گزارش پزشکی قانونی، معلوم شد شاکی پرونده مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است. همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان دهند شاکی دروغ گفته و آدم‌ربایی و آزار و اذیتی در کار نبوده است.

این بار شاکی به پلیس آگاهی احضار و پس از تحقیقات زمانی که متوجه شد دروغش فاش شده، بناچارسکوت خود را شکست و به افسرتحقیق گفت: چند ماه پیش با مردی جوان در تلگرام آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. چند بار با هم ملاقات کردیم تا این‌که او به بهانه ازدواج فریبم داده و اغفالم کرد. هربارکه می‌گفتم به خواستگاری‌ام بیا تا با هم ازدواج کنیم، بهانه می‌آورد تا این‌که مرا ترک کرد. نمی‌دانستم در این شرایط چه‌کار کنم و از طرفی هم نمی‌توانستم ماجرای آبروی برباد رفته‌ام را به خانواده‌ام بگویم. سرانجام فکری به ذهنم رسید و با شکایت دروغین وانمود کردم او و دوستانش مرا ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند تا از او انتقام بگیرم.

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این‌باره گفت: باتوجه به گفته‌ها و اعتراف‌‌های دختر جوان، مرد مورد علاقه او به اتهام فریب و اغفال تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

وی با هشدار به دختران جوان، از آنها خواست هنگام آشنایی با افراد غریبه در فضا‌های مجازی ـ که افراد عموما از هویت‌های دروغین در آن استفاده می‌کنند ـ دقت لازم را داشته باشند و براحتی فریب گفته‌های دروغین این افراد را نخورند تا در دام نیفتند و خود را به دردسر نیندازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 232584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟