شوهرم مرا به دوستانش اجاره می دهد!+عکس

ماجرای «لمیاء مساعد» به تازگی و پس از انتشار ویدئویی از او در یوتیوب، به یکی از جنجالی‌ترین مسائل در مغرب تبدیل شده است.روزنامه رأی الیوم نوشته؛ فعالان هشتگی را در فیسبوک برای فشار آوردن بر مسئولان مغربی و رهایی وی از زندان در عربستان به راه انداختند.وی این ویدئو را که چند روز قبل منتشر شده، در زندان تهیه کرده است.

لمیاء در این ویدئو گفته: پس از اختلاف با همسر سعودی اش، به ۲ سال زندان محکوم شد.وی اظهار داشته: از طریق شبکه‌های اجتماعی با همسر سعودی اش آشنا شد و پس از آن به دلیل شرایط بد اقتصادی خانواده‌اش با او توافق کرد که در خانه او در جده خدمتکار شود. لمیاء گفت: مرد سعودی که در ابتدا کارفرمایش بود، او را به زور مجبور به ازدواج کرد.لمیاء خاطرنشان کرد:کارفرمایش او را تهدید کرده بود اگر تن به ازدواج ندهد، دیگر اجازه نخواهد داد برای دیدن دخترش به مغرب برود.

لمیاء تأکید کرد: همسر سعودی اش او را مجبور می‌کرد مقابل دوستانش دست به کارهایی غیراخلاقی بزند. وی اظهار داشت که همسرش او را بشدت کتک می‌زد و به او اهانت می‌کرد.

لمیاء همچنین گفت که همسرش یکبار او را به یک خانواده دیگر سپرده بود و وی در آنجا بارها مورد تعرض قرار گرفت.وی فاش کرد، که در آن زمان به سفارت مغرب رفت به این امید که به‌عنوان یک شهروند مغربی از حق او حمایت کنند، ولی برخلاف انتظارش یک مسئول مغربی در سفارتخانه او را تهدید کرد و تحت فشار قرار داد تا از همه حقوق خود و حتی شکایتش از همسر خود دست بکشد.

پس از ارائه پرونده او به دادستانی کل و در جریان بازجویی‌ها، با سفارت مغرب تماس گرفته شد تا وکیلی برای او تعیین شود، ولی در کمال تعجب معاون کنسول مغرب پاسخ داد که سفارتخانه مسئولیتی در قبال لمیاء مساعد ندارد و هیچ وکیلی را برای پیگیری پرونده‌‌اش تعیین نمی‌کند.

لمیاء مساعد گفت، پس از پافشاری برای پیگیری اتهام تجاوز، در کمال ناباوری او را به بیمارستان روانی تحویل دادند و در مدت ۱۵ روز او را بین بیماران روانی نگه داشتند و او هر روز مجبور بود قرص‌های بیماران روانی را بخورد تا بخوابد و کسی صدایش را نشنود.وی تأکید کرد، فایل‌هایی صوتی در اختیار دارد که ثابت می‌کند همسرش او را تهدید کرده است. وی همچنین صدای ضبط شده یک کارمند سفارت مغرب را در اختیار دارد که به او گفته بود در مقابل دریافت گذرنامه که در اختیار همسرش بود، از حق خود کوتاه بیاید.لمیاء از مردم مغرب و پادشاه این کشور خواست از او حمایت کنند.وی همچنین خاطرنشان کرد: زنان دیگری هستند که مدت‌های طولانی از عمر خود را بدون محاکمه در زندان سپری کرده و برخی نیز با وجود پایان دوران محکومیت، به دلیل نبود «محرم»، در زندان به فراموشی سپرده شده‌اند! لمیاء درعین حال تأکید می‌کند: از پیامدهای وخیم انتشار این ویدئو بشدت نگران است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 233956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟