پلیس تهران در تعقیب این دو زن است / آنها را می شناسید!+عکس

به گزارش رکنا، 18 آبان ماه سال جاری سرقت کیف قاپی از یک آرایشگاه زنانه در محدوده شهرک ولیعصر – خیابان شریعتی به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت:" ساعت یک ظهر در داخل آرایشگاه زنانه بودم و هنگام ورود کیف دستی ام را روی یکی از صندلی ها گذاشتم. پس از دقایقی دو خانم که یک نفر از آنها یک بچه همراه خود داشت وارد آرایشگاه شدند و پس از دقایقی بدون آنکه من و دیگر افراد حاضر در آرایشگاه متوجه شویم ، کیف دستی ام حاوی 500 هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و به سرعت از آرایشگاه خارج شدند".

سرقت دیگر

شاکی پرونده در ادامه به کارآگاهان گفت: "دو سارق زن پس از سرقت یک کیف دستی زنانه را داخل آرایشگاه جای گذاشتند".

کارآگاهان با بررسی محتویات بجای مانده از سارقان ، موفق به شناسایی مالباخته ای دیگر شدند که کیف او نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اما برابر اظهاراتش به دلیل نبودن پول و یا مدارک شناسایی در داخل کیف، اقدامی جهت طرح شکایت نکرده بود .

شناسایی تصویر دو سارق زن

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابر بانک شاکی پرونده اطلاع پیدا کردند که سارقان در چندین مرحله اقدام به برداشت تمامی پول های داخل حساب شاکی کردند، با شناسایی محل برداشت پول از حساب مالباخته، کارآگاهان به یک لباس فروشی در محدوده بازار مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زنی شدند که به همراه یک پسر جوان حدودا 15 ساله به مغازه لباس فروشی مراجعه و اقدام به خرید کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: " در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت از آرایشگاه های زنانه و به جهت شناسایی و دستگیری متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از سارقان از سوی بازپرس پرونده صادر شده است. لذا از کلیه شهروندان  که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت و یا مخفیگاه این افراد را از طریق شماره تماس های 63957760 و یا 63957755 در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده و توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفتند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند".

پایگاه پنجم

 

 

 

کدخبر: 234695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟