«شوهرم آن‌قدر نسبت به من بی‌اعتماد است که به جای من با همکاران و دوستانم چت می‌کند تا ببیند با کسی ارتباط مشکوک دارم یا نه. برای همین از این شک‌ها و بدبینی‌های بیجا خسته شده‌ام.»

اینها صحبت‌های زن جوانی است که همراه شوهرش برای جدایی به شعبه 268 دادگاه خانواده تهران آمده است. او درباره ماجرای زندگی‌اش می‌گوید: 6 سال است شوهرم را تحمل می‌کنم، اما دیگر خسته شده‌ام. او مرد بدبین و شکاکی است و هر ثانیه احساس می‌کند به او خیانت Cheat می‌کنم. برای همین همه چیز را چک می‌کند. وقتی بیرون می‌روم هر چند دقیقه یک‌بار زنگ می‌زند و اگر جواب ندهم جنجال به پا می‌کند. در کنار او افسردگی گرفته‌ام. جالب اینجاست که دو سال با هم نامزد بودیم، اما در آن دو سال ناصر از این رفتارها نداشت. نمی‌دانم چه شد که بعد از عروسی رفتارش تغییر کرد. او هر لحظه آزارم می‌دهد و دیگر آبرویم را پیش همه برده است. بتازگی هم هر روز با همکاران و دوستانم به جای من چت می‌کند. برای مثال گوشی‌ام را برمی‌دارد و به همکار یا دوستم پیام می‌دهد تا ببیند ارتباط من با آنها در چه حد است. این رفتارش برایم غیرقابل تحمل است. برای همین تصمیم به جدایی گرفته‌ام.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی Judge گفت: آقای قاضی همسرم رفتارهایش مشکوک است و خودش باعث می‌شود که من دست به چنین کارهایی بزنم. به حرف‌هایم گوش نمی‌دهد و هیچ اهمیتی برایش ندارم. برای همین من هم نسبت به او بدبین شده‌ام.

در پایان نیز رسیدگی به این پرونده به جلسه آینده موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 234807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟