فیلم لحظه دستگیری یک زن دزد/ زن جواهر فروش باهوش تر بود!+تصاویر
حجم ویدیو: 1.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

حوالی ظهر چهارشنبه- 8 دی- همسایه یک جواهرفروشی در بازار قدیمی شهر «فومن»-استان گیلان- باشنیدن آژیر خطر طلافروشی همسایه‌اش بی‌درنگ  بیرون دوید.اوکه احتمال می‌داد حادثه‌ای رخ داده باشد بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت وکمک خواست.همان موقع نیز به همراه سایــــــر مغازه داران و کسبه بازارخود را مقابل طلافروشی رساندند و متوجه حضورزن ومرد سارق شدند.

ازسوی دیگر با حضور به‌موقع مأموران گشت نیروی انتظامی، دزدان به محض خروج ازطلافروشی و درعملیاتی ضربتی به دام افتادند.سرهنگ جعفرزاده، فرمانده انتظامی فومن دراین باره گفت:در بررسی‌ها مشخص شد زن و مرد سارق به بهانه خرید طلا به مغازه طلا فروشی رفته بودند که در فرصتی مناسب و با تهدید، دست و پای زن میانسال-صاحب طلافروشی-را بسته وپس ازسرقت طلاها درحال فرار بودند که ناگهان با هشیاری به‌موقع صاحب طلافروشی و همسایگانش غافلگیرشده وبه دام افتادند.

زن طلا فروش نیزدراین باره به پلیس گفت: دقایقی قبل ازسرقت، یک زن و مردجوان سوار بر موتورسیکلت، در چند قدمی مغازه‌ام توقف کردند.وقتی وارد مغازه‌ام شدند احساس خوبی نداشتم به همین خاطر حواسم را جمع کردم تا اگر اتفاقی افتاد آژیر را به صدا در بیاورم. اما قبل از اینکه بتوانم عکس‌العملی نشان دهم مرد مهاجم با دستانش جلو دهانم را گرفت تا سر و صدا نکنم. بعد هم با پارچه‌ای دهانم را بست. وقتی می‌خواستند با طناب دست و پایم را ببندند دریک چشم به هم زدن زنگ هشدار مخفی را که به مغازه کناری متصل بود فشار دادم.خوشبختانه با اقدام به‌موقع همسایه‌ام و حضورسریع پلیس، دزدان قبل از فرار دستگیر شدند.

زن ومرد سارق پس ازبازجویی‌های مقدماتی با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب فومن برای تحقیقات تخصصی دراختیارکارآگاهان پلیس قرارگرفتند.

حسین خانی/ ایران

 

کدخبر: 234930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟