قتل کثیف سحر و دخترش یلدا / امیر از زن جوان کمک خواست تا... +عکس های بازسازی

به گزارش رکنا، ساعت 18:30 دقیقه نخستین روز بهمن ماه سال 92 ماموران کلانتری 161 ابوذر در جریان مرگ مرموز دختر 3 ساله به نام یلدا و مادرش سحر 24 ساله در طبقه دوم ساختمانی در خیابان زمزم شدند.

ماموران در گام نخست زن جوان را که متوجه مرگ بستگانش شده را هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: شوهر سحر راننده کامیون است و به خاطر کارش در مسیر جنوب کشور بوده و هر چه با خانواده اش تماس موفق به صحبت با آنها نشده که از من خواست برای سرکشی به خانه شان مراجعه کنم.

وی افزود: پس از اینکه یکی از همسایه ها در را باز کرد به جلوی در خانه سحر رفتم که متوجه بوی شدید گاز شدم و وقتی ماموران آتش نشانی وارد خانه شدند با جسد یلدا و سحر روبرو شدیم.

کارشناسان آتش نشانی در تحقیقات ابتدایی پارگی شیلنگ گاز را دلیل گاز گرفتگی اعلام کردند اما در ادامه مشخص شد که پارکی شیلنگ گاز عمدی بوده است.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل Murder دستور داد تا جسد برای تحقیقات بیشتر و علت مرگ این مادر و دختر به پزشکی قانونی منتقل شود و کارشناسان در ادامه مشخص شد علت اصلی مرگ سحر و یلدا فشار روی عناصر حیاتی گردن و دهان (خفگی) اعلام کردند.

در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای افشاگری راز این جنایت Crime وارد عمل شدند و در گام نخست شوهر سحر را هدف تحقیق قرار دادند.

این مرد به ماموران گفت: روز حادثه Incident برای باری که باید به جنوب کشور می بردم از خانه خارج شدم و عصر هر چه به همسرم زنگ زدم جوابی نشنیدم که نگران خانواده ام شدم و از یکی بستگانم خواستم تا به در خانه مان برود.

قتل سحر ویلدا

وی افزود: پس از مرگ همسرم وقتی وارد خانه شدم متوجه سرقت Stealing طلاها و پولی که برای همسرم گذاشته ام سرقت شده است.

در ادامه ماموران با حضور در محل جنایت پی بردند که عامل جنایت به راحتی وارد خانه شده و پس از قتل دست به سرقت زده است.

همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات روی دوستان و آشنایان خانواده سحر متمرکز شود تا اینکه ماموران پی بردند روز حادثه یکی از بستگان سحر به تهران آمده و در نزدیکی خانه وی دیده شده است.

قتل مادر و دختر

کارآگاهان خیلی زود مظنون اصلی پرونده را که امیر نام دارد را روز 27 مرداد ماه سال جاری در شهر گیلان ستگیر کردند.

امیر 30 ساله ابتدا ادعا کرد که در این مدت مثل همه فامیل فکر می کرده سحر و دخترش به خاطر گازگرفتگی به کام مرگ فرو رفته اند و سعی داشت با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند اما پس 2 سال و چهارماه 27 روز وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

عامل جنایت گفت: مدتی بود که مشکل مالی داشتم و شنیده بودم سحر که به خاطر شغل همسرش به تهران سفر کرده اند از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند به همین خاطر برای گرفتن پول از آنها به تهران آمدم.

وی افزود: وقتی به جلوی در خانه سحر رسیدم او از من خواست تا داخل خانه شان شوم.

شوهر سحر برای کار به جنوب سفر کرده بود و یلدا کوچولو در اتاق خواب بود که به خاطر مشکل مالی ام از سحر کمک خواستم که وی ادعا کرد نمی تواند پولی برایم تهیه کند که ناگهان متوجه بسته پول و جعبه طلا و جواهرات روی تاقچه خانه شدم.

بازسازی صحنه قتل

تصمیم داشتم به هر صورتی که شده مشکل مالی ام را حل کنم به همین خاطر وارد یکی از اتاق ها شدم و پارچه ای پیدا کردم. ابتدا سحر را با آن پارچه به قتل رساندم که در ادامه دیدم یلدا از خواب بیدار شده و از اتاقش بیرون آمده است چون می ترسیدم او راز قتل مادرش را فاش کند مجبور به خفه کردن یلدا کوچولو شدم.

قاتل جوان ادامه داد: پس از سرقت طلا و پولهای داخل خانه برای گمراه کردن پلیس اقدام به پاره کردن شیلنگ گاز بخاری کردم تا پس از رفتن من خانه منفجر شود و راز قتل سحر و دخترش پنهان بماند و به سرعت از خانه خارج شدم.

امیر گفت: فردای آن روز از خانواده ام شنیدم که سحر و دخترش به خاطر گازگرفتگی فوت کرده اند و فکر نمی کردم کسی متوجه ماجرای قتل شود و در این مدت به زندگی عادی خودم ادامه می دادم تا اینکه پس از نزدیک به 3 سال دستگیر شدم.

بازپرس پرونده پس از اعترافات عامل جنایت دستور بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و امیر در برابر ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت صحنه به قتل رساندن مادر و دخترکوچولو را بازسازی کرد.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست را صادر کرد و امیر به زودی به اتهام قتل سحر و یلدا در دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟