خودکشی یا قتل؟ این زن چگونه از طبقه 16 برج فرهنگیان سقوط کرد!+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 14:30 دقیقه دیروز ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در تماس اهالی ساختمان بلوک E3 در جریان سقوط Fall مرگبار زن میانسالی از طبقه 16 ساختمان قرار گرفتند.

در این مرحله ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران با توجه به مرموز بودن حادثه Incident در صحنه جرم Crime در برج فرهنگیان حاضر شدند و با جسد زن 50 ساله در پایین ساختمان روبرو شدند.

کارآگاهان برای تحقیقات بیشتر وارد خانه زن  شدند و با صحنه به هم ریختگی خانه و شکسته شدن وسایل روبرو شدند.

بدین ترتیب همسر این زن که قاسم 56 ساله که بازنشسته است در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: زمان حادثه در خانه نبوده و نمی داند چه اتفاقی برای همسرش افتاده است.

این ادعا در حالی بود که به هم ریختگی خانه نشان از وجود قاسم در خانه را داشته که در ادامه این مرد عنوان کرد به هم ریختگی خانه بخاطر درگیری با همسرش بوده اما در ماجرا سقوط مرگبار هیچ نقش نداشته ام.

قاسم گفت: درگیری من و همسرم بالا گرفت که در یک لحظه زنم به سمت پنجره رفت و خودش را به پایین پرت کرد.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر به رکناگفت: با توجه به تناقض گویی های قاسم بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرده و متهم برا تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟