نقشه شوم پسر جوان برای مروارید با گمشدن انگشتر گران قیمت دختر داخل خودرو لو رفت

به گزارش رکنا، صبح چهارمین روز دی ماه امسال، زمانی که مروارید از خانه خارج شده بود و با خودروی خود به محل کار خود می رفت، در راه یک ام وی ام بطور نگهانی جلوی خودروی او می پیچد. مروارید به این حرکت راننده ام وی ام واکنش نشان می دهد و راننده ام وی ام ضمن عذرخواهی از مروارید به او گفت که سازنده طلا است و اگر به دنبال ساختن طلا است می تواند به مروارید کمک کند.
مروارید نیز با شنیدن این جمله انگشتری را که در دست داشت درآورد و به او داد. سپس راننده ام وی ام که مجتبی نام داشت به بهانه قالب گیری انگشتر به داخل خودرویش رفت، مروارید نیز به داخل خودرویش که جلوی خودرو مجتبی پارک شده بود رفت.
پس از چند دقیقه مجتبی از خودرویش خارج شد و به کنار پنجره خودرو مروارید رفت و به او گفت که انگشترش داخل کنسول ماشین افتاده و نمی تواند آن را خارج کند. در این هنگام مروارید با وی به داخل خودروی مجتبی رفتند و مجتبی ادعا کرد که انگشتر به داخل کنسول افتاده و نمی توان آن را با دست خارج کرد.
مروارید به این ماجرا مشکوک شد و با زیرکی از مجتبی خواست تا به کارواشی که در آن حوالی می شناسد بروند تا انگشتر را به کمک جاروبرقی کارواش خارج کنند.
مجتبی در ابتدا از مروارید خواست که با خودروی وی به کارواش بروند اما مروارید قبول نکرد به همین دلیل هر کدام از آن دو سوار خودروهایشان شدند و به طرف کارواش راه افتادند؛ در تمام این مدت مروارید پشت خودروی مجتبی حرکت کرد تا مبادا او فکر فرار Escape به سرش بزند و اگر هم این فکر به سرش زد شماره پلاکش را بردارد.
مروارید در مسیر کارواش با پلیس Police تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد، سپس نشانی کارواش را به پلیس داد تا به محض رسیدن به کارواش مجتبی دستگیر شود.
زمانی که آن ها به کارواش رسیدند ماموران انتظامی در آن جا حضور داشتند و مجتبی را دستگیر کردند.
در بازرسی خودرو و لباس مجتبی چندین قطعه طلا پیدا شد اما هیچ کدام از آن ها مال مروارید نبود. مروارید با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران از مجتبی به اتهام سرقت Stealing شکایت کرد و به این ترتیب این پرونده روی میز بازپرس شاهنگیان، سرپرست شعبه چهاردهم این دادسرا قرار گرفت.
مجتبی در تمام طول بازجویی منکر سرقت انگشتر مروارید شد و در خصوص طلاهای کشف شده در خودرواش گفت که آن طلاها را از افراد دیگری خریداری کرده و گاهی اقدام به خرید و فروش طلا می کند، اما زمانی که ماموران فاکتورهای طلاها را خواستند مدعی شد که گم شده است.
متهم ادعا کرده است که مروارید در همان لحظات اولیه گم شدن انگشتر گران قیمت، آن را پیدا کرده است و برای اینکه از او پول دریافت کند این شکایت را مطرح کرده است.
در حال حاضر این متهم برای تحقیقات بیشتر در بازداشتگاه به سر می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟