اعدام برای شیطان پایتخت با شکایت 15 زن / قضات دیوانعالی کشور بررسی می کنند

ششم فروردین امسال دختر جوانی سراسیمه با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی راز جنایت های سیاه دو پسر شیطان صفت را فاش کرد.
او به ماموران گفت: ساعت 10 شب در میدان هفت تیر منتظر تاکسی بودم که یک پراید شیشه دودی مقابلم توقف کرد. پس از گفتن مسیرم سوار شدم که دو سرنشین پراید با تهدید و کتک مرا به بیابان های شرق تهران بردند و ...
پس از این شکایت تحقیقات کارآگاهان آغاز و دو پسر جوان به نامهای فرهاد و سعید دستگیر شدند. همزمان با دستگیری متهمان 14 زن و دختر دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی متهمان را شناسایی و از آنها شکایت کردند. بررسی شکایت ها نشان داد فرهاد و سعید 5 تن از قربانیان خود را پس از ربودن [...] قرار داده اند.
در ادامه دو پسر جوان درشعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی حسین اصغر زاده پای میز محاکمه قرار گرفتند. در این جلسه شکات با طرح شکایت خود خواستار مجازات دو متهم پرونده شدند. سعید و فرهاد نیز با رد اعترافات قبلی خود مدعی شدند فقط زنان را ربوده و طلاهای آنان را سرقت کرده اند.
پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها قضات وارد شور شده و دو متهم را به خاطر آدم ربایی به 15 سال حبس به اتهام سرقت به ده سال حبس و به دلیل صدمات به شکات به پرداخت دیه محکوم کردند.
همچنین فرهاد به اتهام سیاه به اعدام محکوم شد. قضات سعید را نیز به 99 ضربه شلاق محکوم کردند. با اعتراض متهمان به حکم مجازاتشان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد تا رسیدگی نهایی به آن توسط قضات دیوان عالی کشور انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟