دوست صمیمی ام را که در انباری پنهان شده بود، پیدا کردم و کشتم+عکس

نیمه شب بیست و هفتم مرداد 88 به کلانتری 132 نبرد خبرر رسید پسر 25 ساله ای به نام سعید در خانه دوست صمیمی اش یوسف در خیابان انصار 3 کشته شده است.

پلیس به خانه مورد نظر رفت و به تحقیق پرداخت. خواهر 20 ساله یوسف به نام یگانه به پلیس Police گفت: سعید دوست برادرم و خواستگار من بود.او چند ساعت پیش زنگ خانه ما را زد و وقتی در را باز کردم دیدم یک دستمال خونی به گردنش گرفته و درد می‌کشد.او را به داخل خانه دعوت کردم اما بر اثر شدت خونریزی به روی زمین افتاد و جان سپرد.

من با برادرم که به جشن عروسی یکی از آشنایان رفته بود تماس گرفتم و کمک خواستم.برادرم هم خیلی زود به خانه برگشت اما کاری از دستش برنیامد .

با طرح این ادعا یوسف 22 ساله دستگیر شد و سعی کرد با ضد و نقیض گویی هایش پلیس را گمراه کند اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل Murder رفیق 10 ساله اش اعترف کرد.وی گفت: آن شب به عروسی یکی از دوستانم رفته بودم که برای کاری به خانه برگشتم و کفش‌های سعید را در حیاط خانه دیدم.شوکه شدم و از خواهرم سراغ سعید را گرفتم اما او انکار کرد.من که مطمئن بودم سعید در خانه مان پنهان شده همه جا را گشتم و سعید را در انباری خانه پیدا کردم. او گفت به خانه مان آمده بود تا خواهرم را آزار دهد و مرا به ازدواج با او راضی کند. من با شنیدن این حرف و او را با یک ضربه چاقو به گردنش کشتم.

یوسف در شعبه 74 دادگاه کیفری سابق استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند. این متهم گفت که دوست 10 ساله اش را قربانی غیرت خود کرده است. در آن جلسه یگانه نیز گفت : آن روز مادرم مریض بود و به خانه مادربزرگم رفته بود و من تنها بودم که سعید در زد.من هم که خیال می‌کردم خواستگارم به همراه برادرم است در را باز کردم. سعید اما رفتار غیرعادی داشت و می‌گفت می‌خواهد در خانه بماند تا هر طور شده برادرم را به ازدواجمان راضی کند.زمانی که برادرم وارد خانه شد سعید ترسید و در انباری پنهان شد.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و یوسف را به قصاص محکوم کرد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که اولیای دم پیگیرپرونده نشدند و روز اجرای حکم اعدام execution حاضر نشدند . به این ترتیب یوسف 7سال در زندان Prison بلاتکلیف ماند و سرانجام با تصویب ماده 429 قانون Law مجازات اسلامی جدید از قضات دادگاه درخواست کمک کرد.

به این ترتیب یوسف پس از 7سال بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار تشکیل شد یوسف گفت: در مدت 7سالی که در زندان بودم به اندازه کافی تنبیه شدم. من شبها کابوس اعدام می دیدم و به مرگم راضی بودم. حالا مدتی است توبه کرده ام و قرآن می خوانم.من از قتل دوستم پشیمانم و از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و طبق ماده 429 قانون مجازات اسلامی جدید یوسف را با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟