به گزارش رکنا، اوایل بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 13 قدس شهر آبادان در طرح دستگیری تبهکاران حرفه ای و سابقه دار ماموریت پیدا کردند تا یکی از مجرمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.

ماموران در کاوش های پلیسی پی بردند که این متهم که عبدالله 25 ساله است چندی پیش با قرار وثیقه برای مرخصی از زندان Prison آزاد شده اما دیگر به زندان بازنگشته و زندانی Prisoner فراری است.

بدین ترتیب ماموران ساعت 14 سه شنبه 12 بهمن ماه در عملیاتی غافلگیرانه پای در مخفیگاه این متهم گذاشتند که عبدالله با دیدن ماموران تصمیم به فرار Escape از راه پشت بام را گرفت اما در این مرحله نقشه فرار ناکام ماند و متهم دستگیر شد.

در ادامه ماموران که قصد داشتند عبدالله را سوار بر خودروی پلیس Police کنند در برابر حمله سنگ پرانی خانواده متهم قرار گرفتند و یکی از برادرهای این زندانی فراری که سجاد 17 ساله است با در دست داشتن شیشه به سمت ماموران حمله کرد.

ماموران در این مرحله با استفاده قانون Law بکارگیری اسلحه اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و با استفاده گاز اشک آور موفق به دستگیری سجاد شدند.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا 2 برادر به زندان منتقل شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 242691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟