اقدام وحشیانه با یک زن در گودال نزدیک معدن در جاده خاکی+عکس
بعدازظهر یکشنبه گذشته مأموران کلانتری 174 قیام دشت ازکشف جسد زن سالخورده‌ای در حاشیه روستای «چهل گیز» با خبرشدند که به علت سوختگی شدید قابل شناسایی نیست.
همزمان با حضورکارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران درمحل حادثه، راننده یک دستگاه کامیون که جسد را دیده بود به کارآگاهان گفت: «ساعت 2 بعداز ظهر در جاده فرعی منتهی به معدن در حرکت بودم که یک دستگاه خودروی سواری زرد رنگ را بالای جاده معدن دیدم که تعجب کردم چرا که این جاده فقط محل تردد کارگران معدن است و آنها نیز به علت شرایط جاده، کمتر از خودرو شخصی استفاده می‌کنند. با نزدیک شدن به خودرو مورد نظر متوجه شدم که تاکسی است. در حالی که فاصله زیادی با آن نداشتم، شروع به حرکت کرد و من در آن لحظه تنها موفق به برداشتن قسمتی از شماره پلاک شدم. هنوز تاکسی را در آیینه کامیون می‌دیدم که متوجه دودی در حاشیه جاده شدم. توقف کرده و نزدیک‌تر رفتم که ناگهان جسدی را داخل یک گودال دیدم که سوخته بود. بلافاصله به 110 زنگ زدم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.
همزمان با آغاز تحقیقات جنایی برای شناسایی هویت مقتول و کشف رازجنایت هولناک، زن جوانی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد، ازگم شدن ناگهانی مادر62 ساله‌اش خبرداد ودرخواست کمک کرد. همزمان با تشکیل پرونده، کارآگاهان اداره دهم با بررسی پرونده‌های مربوط به گمشدگان، موفق به شناسایی هویت جسد نیم سوخته زن سالخورده در منطقه قیام دشت شدند.
در تحقیقات انجام شده از خانواده این زن مشخص شد پسر بزرگ مقتول به نام محمد- 40 ساله- با یک دستگاه خودرو تاکسی زردرنگ کار می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که راننده باهوش کامیون دراختیارپلیس قرارداده بود، پسرمقتول خیلی سریع دستگیر شد و مأموران پی بردند که او اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه و تریاک دارد.درحالی که محمد در نخستین اظهارات‌اش منکراطلاع ازقتل مادرش شده بود اما سرانجام در ادامه تحقیقات و پس از مشاهده دلایل و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل Murder مادرش اعتراف کرد.
وی که آثار درگیری با مادر و خراشیدگی روی صورتش مشهود بود، در اعتراف‌هایش گفت: «به تصور اینکه مادرم قصد رفتن به بیمارستان دارد، به دنبال‌اش رفتم.وقتی سوارشد و حرکت کردیم با خواهش والتماس ازمن خواست همراهش برای ترک اعتیاد به مرکز درمانی بروم که با شنیدن این حرف با او درگیر شدم؛ ابتدا گردنش را گرفته بودم که به صورتم چنگ انداخت؛ ناگهان با پیچ گوشتی داخل ماشین، چندین ضربه به پهلو و کمرش زدم که باعث مرگش شد. بی‌هدف در بزرگراه در حال حرکت بودم که وارد یک جاده فرعی شدم؛ همچنان به راهم ادامه دادم تا جسد مادرم را به گودالی در حاشیه جاده منتقل کردم. با بنزینی که همیشه در صندوق عقب داشتم، جسد مادرم را به آتش کشیدم و ناگهان متوجه شدم که یک کامیون از پایین جاده در حال نزدیک شدن است که بلافاصله سوار تاکسی شدم و فرار Escape کردم. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت Crime خانوادگی، قرار بازداشت موقت‌اش از سوی بازپرس جنایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟