به گزارش رکنا، این قتل Murder ظهر پنج شنبه هفته گذشته 14 بهمن ماه در جنوب قائمشهر رخ داد و در آن دختری 19 ساله با ضربات چاقوی پدرش از پای درآمد.
پدر بدبین بعد از این قتل خانوادگی با دستانی خون آلود به کلانتری 12 رفت و با ادعاهای عجیبی خود را تسلیم کرد و خیلی زود تیمی از ماموران به همراه بازپرس جنایی  قائمشهر پای در قتلگاه گذاشتند و خودرا در برابر جسد دختری جوان دیدند که در خانه مادربزرگش به قتل رسیده بود.
پدر این دختر در بازجویی ها ادعا کرد دخترش سرکش و نافرمان بوده و همیشه هراس داشته او در مسیر زندگی اش منحرف شود و این یک دغدغه بزرگ برایش شده بود.
می خواهم ترا بکشم!
آشنایان و دوستان نزدیک این دختر درتماس با رکنا زوایایی پنهان از این قتل تکاندهنده را بازگو کردند که نشان می دهد پدر جنایتکار برای قتل دخترش نقشه کشیده بود و با اعتقادات عجیب و غریبی این قتل را انجام داده است.
یکی از دوستان این دختر به رکنا گفت: برخلاف اخبار انتشار یافته مبنی بر اینکه ابتدا دختر به پدر حمله کرده و این مرد در خشم آنی دخترش را کشته است باید بگویم که این مرد بدبین با تصورات اشتباه وقتی دخترش خانه مادربزرگ میهمان بود به او زنگ می زند و می گوید می آیم تو را بکشم که دختر نگونبخت باور نمی کند و تصور شوخی دارد اما وقتی پدرش به خانه می رسد و اولین ضربه چاقو را ناگهانی و بدون جرو بحث می زند دخترش سعی در نجات جان خود می کند حتی تیغه چاقو را می گیرد اما حریف پدر نمی شود و به قتل می رسد پدرش نیز پس از اینکه جسد را  روی زمین می خواباند و از خانه خارج شده و نزد پلیس Police می رود.
وی افزود: در صحنه قتل هیچ کسی حضور نداشته چرا که پدر صبح به خانه مادر بزرگ می رود و به مادر بزرگ می گوید که به منزل آنها برود و می خواهد با دخترش صحبتی کند و با او به خانه شان برمی گردد. مادر بزرگ با مادر زهرا تماس می گیرد و به مادر می گوید من او را با پدر تنها بگذرام؟ مادر هم به مادر بزرگ می گوید صبح پدر زهرا به او گفته می خواهد با زهرا راجع به مسئله ای صحبت کند و مادر بزرگ خانه را ترک می کند، پدر بعد از قتل گفته که دخترم فکر می کرد من شوخی می کنم، اما من جدی بودم اولین ضربه را به شمکمش زدم تازه باور کرد التماسم می کرد که او را نکشم ولی من ضربه دیگری به شکمش زدم بعد به قلبش زدم دیدم همچنان جان دارد بعد ضرباتی به گردن و سرش زدم با این حال دخترم چاقو را محکم با دستاش گرفت ولی رمقی نداشت.دیدم همچنان جان دارد با شال گردنم اورا خفه کردم و..... 
بنابه این گزارش، طبق قانون Law پدری که فرزند خود را به قتل برساند قصاص نمی شود و با 5 تا 10 سال زندان Prison روبرو خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 244055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟