راز شوم یک زن در تلفن همراه/ مرد زنش را به اداره آگاهی کشاند و ...+عکس

زن جوانی که دور از چشم شوهرش با اعضای باند دزدان کلاهبردار همکاری داشت، مردان جوان را به دام می‌کشاند تا همدستانش از فریب‌خوردگان اخاذی کنند، اما شوهر زن جوان با اطلاع از تبهکاری‌های پنهانی همسرش پلیس Police را در جریان فعالیت اعضای باند قرار داد که همگی دستگیر شدند.

صبح دیروز زن جوان که به اتهام مشارکت با اعضای باند سرقت Stealing و اخاذی از مردان در زندان Prison به سر می‌برد، در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران به اتهام رابطه نامشروع محاکمه شد. در آغاز جلسه دادرسی، شوهر متهم به قضات دادگاه گفت: من از صبح تا شب خیاطی می‌کردم تا زندگی‌مان اداره شود اما همسرم از اعتمادم سوء‌استفاده کرد.

در جلسه دیروز دادگاه، ابتدا نماینده دادستان به شرح کیفرخواست پرداخت و سپس شوهر متهم به قضات گفت: «من 30 سال سن دارم، دو سال و نیم است که با این زن ازدواج کرده‌ام، وقتی متوجه شدم همسرم با اعضای یک باند اخاذی و سرقت از مردان جوان مشارکت دارد، بشدت شوکه شدم، به طوری که باور کردنش برایم سخت بود. به همین خاطر به اداره آگاهی رفتم و علیه همسرم شکایت کردم.

یک روز که گوشی تلفن همراه زنم را مخفیانه بررسی کردم، در فیلمی او را در صحنه‌ای با 5 مرد دیدم که حالم دگرگون شد، نمی‌توانستم باور کنم. من صبح زود سرکار می‌رفتم و شب‌ها دیروقت به خانه بر‌می‌گشتم، بدون اینکه بدانم در این مدت همسرم به من خیانت Cheat می‌کند. باور این موضوع برایم بسیار سخت بود، برای همین از این زن شکایت کردم و از قضات دادگاه درخواست مجازاتش را دارم.

پس از پایان اظهارات تلخ مرد جوان، همسر 25 ساله‌اش به نام مریم در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: معاشرت من با آن 5 مرد در حد دوستی و همکاری بود و هیچ گناه دیگری مرتکب نشده‌ام.

قاضی عبداللهی رئیس دادگاه از او سؤال کرد تو وقتی شوهر داری چرا با پنج مرد غریبه معاشرت کردی؟ چرا باید با 5 مرد در یک خانه حضور داشته باشی؟

زن پس از سکوتی سرانجام اتهامش را پذیرفت و گفت: به خاطر تهیه جهیزیه‌ام بدهکار شده بودم و به همین خاطر با آن مردان به سرقت و اخاذی تن دادم. ابتدا توسط یکی از دوستانم با مردی به نام ناصر آشنا شدم و او نقشه سرقت‌ها و اخاذی از مردان جوان را طراحی کرد. من هم فقط همکاری می‌کردم تا پول بگیرم و با کشاندن مردهای جوان به آن خانه، آنها را سرکیسه می‌کردیم.

در پایان جلسه دادگاه مرد جوان به قضات گفت: من می‌خواهم همسرم را طلاق بدهم، زنی که خیانت کرده و قدر زحمات شوهرش را نمی‌داند، لیاقت زندگی مشترک با من را ندارد.

آنگاه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره مجازات زن جوان تصمیم بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟