روز گذشته، در حالی بازپرس ویژه قتل در جریان دو مورد مرگ مشکوک قرار گرفت که تحقیقات نشان می‌داد یکی از این افراد تبعه خارجی و دیگری که خانمی جوان بود، مربی بدن‌سازی بوده است.

صبح روز گذشته، مرگ مشکوک یک جوان در منطقه گلشهر به پلیس Police گزارش شد که ماموران با حضور در محل و کشف جسد متوفی، موضوع را به بازپرس قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش دادند.

قاضی احمدی‌نژاد با دریافت این گزارش، خود را به محل حادثه Incident رساند. شواهد اولیه نشانگر این بود که این جوان ٣٠ساله در منزلی کوچک، به دلایل نامعلومی، جان باخته است و هیچ نشانی از درگیری یا ضرب و جرح بر روی بدن متوفی وجود نداشت. طبق شواهد و اظهارات فردی که صاحب این منزل کوچک بود و آن را تبدیل به پاتوق معتادان کرده بود، این فرد تبعه کشور افغانستان و معتاد Addicted به موادمخدر بوده است که جمعه‌شب برای استعمال موادمخدر به این فرد مراجعه می‌کند و از او می‌خواهد که او را تنها بگذارد و درِ اتاق را هم ببندد.

صاحب‌ این پاتوق در‌برابر سوالات تخصصی قاضی Judge احمدی‌نژاد بیان کرد: من، شب، او را تنها گذاشتم و صبح، وقتی برگشتم، دیدم او روی زمین افتاده و متوجه شدم جان باخته که موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

دستورات تخصصی قاضی احمدی‌نژاد با احتمال گازگرفتگی صادر شد و جسد در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که کارشناسان پزشکی قانونی مرگ او به دلیل مسمومیت با منوکسیدکربن را تایید کردند. تحقیقات برای رسیدن به ابعاد مبهم این پرونده ادامه دارد.

مرگ خانم مربی بدن‌سازی

تحقیقات درخصوص پرونده مرگ جوان مهاجر در حالی ادامه داشت که بازپرس جنایی گزارش یک مورد مرگ مشکوک دیگر را نیز دریافت کرد و بلافاصله، با تیم جنایی، خود را به بولوار لادن مشهد رساند.

قاضی احمدی‌نژاد با ورود به منزل یک خانم مطلقه ٣۵ساله که یک فرزند هشت‌ساله هم داشت، متوجه شد جسد این خانم جوان را مردی از آشنایانش پیدا کرده است.

تحقیقات پیرامون این پرونده نشان داد که این خانم مربی بدن‌سازی بوده و سال‌ها به همراه فرزندش در این منزل زندگی می‌کرده است.

بررسی‌ها نشان داد که آخرین فردی که متوفی را زنده دیده خواهرش بوده که جمعه‌ شب ساعت ٢١ الی٢٢ به خانه او آمده بوده است. خواهر متوفی دربرابر سوالات بازپرس جنایی اظهار کرد: شب گذشته به خانه خواهرم آمدم که دیدم حالش اصلا خوب نیست. من برایش کمی آب‌قند درست کردم و دادم خورد و کمی که آرام گرفت، او را خواباندم و از اینجا رفتم.

شاهد دیگر این پرونده فردی بود که جسد این خانم را پیدا کرده بود. او نیز دربرابر سوالات بازپرس جنایی، مدعی شد: شب گذشته توسط خواهر متوفی متوجه شدم که حالش خوب نیست و از من خواست بیشتر مراقب حال او باشم. صبح که برای احوال‌پرسی به خانه‌اش رفتم، متوجه شدم خوابیده، اما هرچه صدایش زدم، جوابی نداد. متوجه شدم که جان خود را از دست داده است و سریعا موضوع را به پلیس گزارش دادم.

با دستور قاضی احمدی‌نژاد، کارشناس پزشکی قانونی در محل حاضر شد و این پرونده با فرضیه اولیه خودکشی پیگیری شد که بررسی‌ها مشخص کرد میزان زیادی انسولین به متوفی تزریق شده است و به گفته خواهرش، او بارها اطرافیانش را تهدید کرده بود که خودش با انسولین خواهد کشت و چون مربی بدن‌سازی بوده، می‌دانسته است که تزریق چه میزان انسولین می‌تواند به مرگ فرد منتهی شود.

قاضی احمدی‌نژاد با اشاره به وضعیت روحی این خانم که شرایط خاصی را پشت سر می‌گذاشته است، بیان کرد: وقتی خواهر متوفی به او سر می‌زند، با گمان اینکه حالش بهتر است، او را رها می‌کند و متوجه نمی‌شود که بدحالی او به علت تزریق انسولین است و بدون اینکه موضوع را به اورژانس١١۵ اعلام کند، او را رها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فعلا فرضیه خودکشی این خانم در حال بررسی است، از ادامه تحقیقات برای رسیدن به علت اصلی این مرگ مشکوک خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟