به گزارش رکنا، دقایقی پیش و از حوالی ساعت 12 امروز 29 بهمن ماه جاری یک دختر جوان با قصد خودکشی بر روی پل Bridge عابر پیاده بلوار طبرسی مشهد قرار گرفت که خوشبختانه پا انصراف وی، ماجرا ختم به خیر شد.
حضور یک دختر جوان 21 ساله که از دقایقی پیش بر روی پل عابر پیاده بین خیابان طبرسی اول و پل فجر مشهد کز کرده و شیون می‌کرد، بدون جیغ و داد و تهدید خاصی باعث جلب توجه عابران و تجمع تعدادی از خودروها در پیرامون آن شد.
خوشبختانه این اقدام همزمان با اذان ظهر امروز جمعه و درحالیکه بارش نزولات آسمانی و باران به صورت بی‌سابقه ای در مشهد در جریان است سرانجام پس از حدود 20 دقیقه با حضور نیروهای آتش نشانی مشهد با انصراف وی از خودکشی، ختم به خیر شد.
یکی از شاهدان  گفت : نیروهای پیشرو آتش‌نشانی از دو طرف پل عابر پیاده وارد شدند که بلافاصله پس از حضورشان و پیش از نیاز به امدادرسانی به وی، خودش از کناره پل به پایین آمد و حتی کار به حضور نیروهای اورژانس و پلیس Police هم نکشید.
جالب اینکه این دختر جوان در اظهاراتش اعلام کرده که قصد خودکشی نداشته و فقط گریه‌های او بر روی پل عابر پیاده باعث این تصور در اطرافیان شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟