آقای وکیل به خاطر زن بیوه در اقدسیه تهران آدم کشت+عکس

15 آبان سال گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و خبر از کشته شدن برادرش داد. او می‌گفت که برای سرزدن به برادرش به آپارتمان او رفته و با جسد وی روبه‌رو شده است.
به‌دنبال این تماس تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه Incident در آپارتمانی درمنطقه اقدسیه شدند. داخل آپارتمان جسد مردی به چشم می‌خورد که با دستمالی که داخل دهانش بود، به قتل Murder رسیده بود. از آنجا که از آپارتمان مقتول سرقت Stealing نشده بود این فرضیه که ماجرا انتقام‌جویی است، شکل گرفت.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول مدتی قبل به‌دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته از او جدا شده و به تنهایی زندگی می‌کرده است. به همین دلیل، نخستین مظنون کسی جز همسر مقتول نبود که با دستور قاضی جنایی بازداشت شد. او اما خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که پس از جدایی از همسرش، هرگز با او در ارتباط نبوده و فقط فرزندانش گاهی به دیدن پدرشان می‌رفتند.
پایان معمای 16ماهه
هیچ مدرکی علیه همسر قربانی نبود و او آزاد شد اما کارآگاهان وی را همچنان زیرنظر داشتند چرا که بررسی‌ها نشان می‌داد او و شوهرش بر سر گرفتن حضانت فرزندشان اختلاف داشته و پرونده‌ای در دادگاه خانواده تشکیل داده بودند. کارآگاهان با زیرنظر گرفتن این زن به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد وی راز جنایت را می‌داند. او بار دیگر بازداشت شد و این‌بار راز جنایت را فاش کرد.
وی گفت: من و همسرم بر سر حضانت فرزند خردسال‌مان اختلاف داشتیم. پسرم پیش من بود اما شوهرم به دادگاه خانواده رفته و درخواست حضانت داده بود. من هم سراغ یک وکیل دادگستری رفتم و با پرداخت پول از او خواستم هر‌طور شده اجازه ندهد تا شوهرم، پسرکوچکم را از من بگیرد. شب حادثه به خواسته وکیلم، فرزندم را به خانه پدرش بردم تا مطمئن شوم که همسرسابقم در خانه است.
یک ساعت بعد دنبال پسرم رفتم و به وکیلم خبر دادم که شوهر سابقم در خانه تنهاست. وی ادامه داد: وکیلم می‌خواست به آنجا برود و با او صحبت کند. او با تهیه یک دست‌نوشته می‌خواست هر طور شده از او امضا و اثرانگشت بگیرد تا شوهرسابقم نتواند حضانت پسرم را از من بگیرد اما مدتی بعد متوجه شدم که او شوهرم را به قتل رسانده است.
با اقرار این زن، وکیل وی و همدستش در این جنایت دستگیر شدند. این مرد در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه همراه دوستم رضا به خانه قربانی رفتیم تا با او درخصوص حضانت صحبت کنیم. حتی با تهدید از او خواستم پای برگه‌ای را که نشان می‌داد حضانت پسرش را به موکلم داده امضا کند اما او قبول نکرد و کار به بحث و جدل کشید.
من هم برای اینکه او را آرام کنم گردنش را گرفتم و دستمال گردنی را در دهانش گذاشتم تا همسایه‌ها صدایش را نشنوند اما فکرش را نمی‌کردم که بر اثر خفگی جانش را از دست بدهد.
هم‌اکنون با دستور قاضی مرادی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، وکیل جوان به اتهام مباشرت در قتل و همسر قربانی و دوست وکیل به اتهام معاونت در قتل در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند و تحقیقات ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟