جوان شیطان صفت دختر 13 ساله را زیر پل سیدخندان  کشاند و... +عکس

به گزارش رکنا، روز 18 بهمن ماه امسال مردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد از ماجرای یک سناریوی شیطانی برای دخترش پرده برداشت.

این مرد به ماموران گفت: چندی پیش متوجه افسردگی و استرس های دختر 13 ساله ام شدم و زمانیکه ماجرا را از پرسیدم فهمیدم پسر جوانی به نام امیر که هیچ شناختی از او و خانواده اش نداریم اقدام به ربودن دخترمان کرده و سناریوی سیاهی را رقم زده است.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 16 پلیس Police آگاهی تهران به دستور رییس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران برای دستگیری این پرونده شوم وارد عمل شدند.

دختر نوجوان همراه پدر و مادرش پای در اداره پلیس آگاهی تهران گذاشتند و مرجان به ماموران گفت: در یکی از شبکه اجتماعی اینستاگرام بودم که به صورت اتفاقی صفحه پسری روبرو شدم که شماره اش را روی صفحه اش نوشته بود که او را فالو کردم.

وی افزود: روزهای نخست ارتباط ما از طریق پیام دادن بود و چند عکس نیز برای همدیگر ارسال کردیم تا اینکه تصمیم گرفتیم همدیگر را ملاقات کنیم.

دختر نوجوان ادامه داد: ساعت 20:30 دقیقه 9 بهمن ماه در نزدیکی سیدخندان با امیر قرار ملاقات گذاشتم و پسر جوان در همان جلسه اول مرا به مکانی خلوت کشاند و با تهدیدهایش اقدام شومش را به اجرا رساند و پس از آن گوشی موبایلم را دزدید و پا به فرار Escape گذاشت.

کارآگاهان در حالی که اطلاعات دقیقی از متهم نداشتند تجسس های فنی را آغاز کردند و خیلی زود موفق به شناسایی مخفیگاه امیر 19 ساله در منطقه سید خندان خیابان ابوذر غفاری شدند.

ماموران روز 28 بهمن ماه در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری امیر 19 ساله شدند و گوشی سرقتی مرجان نیز در خانه اش به دست آمد.

امیر که پس از جدایی پدرش با مادرش زندگی می کند در همان بازجویی های ابتدایی به سرقت Stealing و آزار و اذیت دختر نوجوان اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران، با اعلام این خبر گفت : پلیس همواره اعلام داشته است که فضاهای مجازی و شبکه های ارتباطاتی همچون تلگرام ، اینستاگرام و ... ، در صورت عدم ارائه آموزش کافی و نظارت کافی از سوی خانواده ها می تواند به فضایی بسیار پرخطر برای گروه های سنی نوجوان و جوان بویژه برای دختران تبدیل شود ضمن آنکه اساسا در دسترس بودن چنین شبکه هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی گردد ".

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت : " متهم پرونده با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم مشابه ( با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده در تحقیقات اولیه ) در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟