خشن ترین سرقت موتورسیکلت در مشهد+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 19:21 دقیقه دوم اسفند ماه سال جاری را نشان می داد که مامورن کلانتری 27 شهید رجایی در جریان زورگیری 3 مرد مسلح در خیابان میامی منطقه بازه شیخ مشهد قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی های دقیق در محل حاضر شدند.

ماموران در گام نسخت طعمه دزدان را که از ناحیه پا هدف 5 گلوله ساچمه ای اسلحه وینچستر قرار گرفته بود هدف تحقیق قرار دادند.

مرد جوان به ماموران گفت: سوار بر موتور بودم که ناگهان 3 جوان با در دست داشتن اسلحه وینچستر و چاقو، قمه به سمتم حمله کردند و پس از توقف موتورم با شلیک گلوله به پایم اقدام به سرقت Stealing موتور سیکلتم کرده و با سرعت پا به فرار Escape گذاشتند.

بدین ترتیب تیم ویژه ای تحت فرماندهی سرهنگ محمد بوستانی برای دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی طمعه زورگیران خشن قرار دادند و خیلی زود 2 تن از متهمان که با چاقو به مرد موتور سوار حمله کرده بودند شناسایی شدند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران پلیس Police مشهد پس از گذشت 14 ساعت تجسس های فنی و اطلاعاتی مخفیگاه زورگیران در خیابان حر مشهد شناسایی شدند.

در این مرحله ماموران در عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه زورگیران خشن شدند و 2 جوان چاقوکش که در حال استراحت بودند دستگیر شدند اما اثری از سارق مسلح در مخفیگاه دزدان نبود.

سردار بهمن امیری رییس پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل تیراندازی این سرقت مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که نیت های پلیدی برای ارتکاب جرم Crime و اخلال در نظم و امنیت عمومی دارند بدانند پلیس خراسان رضوی با حمایت دستگاه قضایی و به پشتوانه همکاری مردم با اخلال گران نظم و آرامش مردم در مشهد و استان خراسان رضوی تعارف ندارد و با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟