به گزارش رکنا، سرهنگ رضا شیرزادی رئیس پلیس Police شهرستان کرمانشاه بیان کرد: اکیپی ویژه از ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوالی میدان امام خمینی(ره) به یک دستگاه سواری پراید که به صورت غیر متعارف رانندگی می کرد، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.
وی ادامه داد: در همین هنگام یکی از متهمان از خودرو پیاده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیر اندازی کرد، به همین دلیل مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو نفر از عاملان تیر اندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آن ها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کنند.
شیرزادی در پایان با اشاره به اینکه متهمان حدودا 20 سال سن دارند، گفت: دستگیر شدگان سابقه چند مورد شرارت داشته اند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، همچنین کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی برای دستگیری نفر سوم که توانسته بود از تاریکی شب متواری شود، با جدیت تمام ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟