این دختر 13 ساله را به پلیس معرفی کنید/ او پس از مرگ مرموز مادر و برادرش ناپدید شده است+عکس

به گزارش پرونده، روز 21 مرداد سال 89 بود که مأموران کلانتری 140 باغ فیض از ماجرای مرگ تلخ مادر و پسربچه‌ای در خانه‌شان در شهرک فرهنگیان حوالی خیابان آیت‌الله کاشانی با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident که طبقه دوم آپارتمانی بود با جسد زن جوانی و پسر خردسالی روبه‌رو شدند که بررسی جسد‌ها حکایت از آن داشت که مدت زیادی از فوت آنها گذشته است؛ به طوری که جسدها متلاشی شده است. در حالی که جسد‌ها برای انجام آزمایش به پزشکی قانونی فرستاده شد، تحقیقات نشان داد در محل حادثه مادری همراه پسر خردسال و دختر نوجوانش زندگی می‌کرده‌اند و جسدها هم متعلق به مادر و پسر خردسالش است، اما مأموران در ادامه هیچ اثری از دختر نوجوان نیافتند. مادر زن فوت شده به مأموران گفت: مدتی است دخترم با شوهرش اختلاف دارد و به همین دلیل آنها از هم جدا زندگی می‌کنند. چند روزی بود که از دخترم بی‌خبر بودم و جواب تلفن مرا نمی‌داد تا اینکه نگرانش شدم و به در خانه‌اش آمدم.

هر چقدر در زدم کسی در را باز نمی‌کرد. از طرفی هم بوی بدی از خانه‌اش بیرون می‌آمد که با کمک قفل‌سازی در خانه‌اش را باز کردیم و با جسد‌های دخترم و پسرش روبه‌رو شدیم، اما هر چقدر دنبال ریحانه نوه‌ام گشتیم اثری از او نیافتیم. در چنین شرایطی کارآگاهان دست به تحقیقات تخصصی زدند تا اینکه دریافتند زن جوان پس از اختلاف با شوهرش با مرد رمالی ارتباط تلفنی دارد. بدین ترتیب مأموران شوهر زن فوت شده و مرد رمال را به عنوان مظنونان حادثه بازداشت کردند.

شوهر زن جوان گفت: همسرم مدتی بود از مشکل روحی و روانی رنج می‌برد و به همین دلیل زندگی‌ام را از او جدا کردم. من از او و فرزندانم خبری نداشتم و حتی آدرس خانه‌شان را هم نمی‌دانستم تا اینکه روز حادثه برادر همسرم موضوع را به من خبر داد. مرد رمال هم گفت: یکی از مشتریانم زن فوت شده را برای دعانویسی به من معرفی کرد. زن فوت شده مدعی بود استخوان درد دارد و من هم تلفنی برای او نسخه می‌پیچیدم. او یک‌بار که به مشهد آمده بود به خانه من آمد و برایش دعا نوشتم و یک‌بار هم من در تهران برای دعانویسی به خانه او رفتم و دیگر از او خبری نداشتم.

 

در حالی که پزشکی قانونی موفق به تشخیص علت مرگ مادر و پسر خردسالش را به خاطر فساد نعشی نشده بود، مأموران خیلی تلاش کردند تا با پیدا کردن دختر گمشده راز این حادثه را بر ملا کنند، اما موفق نشدند. صبح دیروز پس از گذشت شش سال از حادثه مادر زن فوت شده به دادسرای جنایی آمد و از قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرا برای پیدا کردن نوه‌اش درخواست کمک کرد. بدین ترتیب قاضی مدیر روستا با دستور انتشار عکس ریحانه در روزنامه‌ها از شهروندان درخواست کرد، چنانچه کسی از سرنوشت این دختر اطلاع دارد به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟