باکتری های گوشت خوار صورت این دختر را خوردند!+عکس(16+)

التهاب غلاف نکروزان عفونتی نادر و تهدید کننده است که با ورود به بدن انسان به مرور بافت های نرم را خورده و از بین می برد. سرعت تکثیر باکتری بسیار بالاست به طوری که در عرض چند ساعت علائم دردناکی مانند زخم، تاول، درد شدید، تب و لرز و استفراغ به خوبی نمایان خواهد شد.

به تازگی تصاویری از یک دختر جوان 18 ساله بنام ساس راک در فضای مجازی منتشر شده که از کاربران تقاضای کمک مالی کرده است. ساس مدتی پیش بخاطر کبودی و درد شدید صورت خود به پزشک مراجعه کرده و متوجه این بیماری در بدن خود می شود. گویا کشیدن یکی از دندان هایش و راه یابی میکروب به بدن باعث بروز این مشکل شده بود. اکنون سمت راست جمجمه دختر دچار التهاب و عفونت شده و فاصله کمی تا مرگ دارد.

به گفته پزشکان اگر عفونت از بدن دختر جوان خارج نشود باکتری های گوشت خواری که در گلوی دختر جا خوش کرده اند راه خود را به جریان خونش باز کرده و تمامی بافت های زنده بدن او را نابود خواهند کرد.

حالا یک تیم جراحی آلمانی به همراه یک جراح مالزی با50 سال تجربه کاری قرار است باکتری ها را کشته و صورت از دست رفته دختر را بازسازی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟