راز خودکشی زن شوهردار در مرزداران/ هنگام خودکشی 2 مرد و یک زن در خانه رویا بودند که ...

زنی که شاهد این ماجرا بود، در تحقیقات مدعی شد زن صاحبخانه خودکشی کرده و شوهرش هنگام نجات او به پایین پرت شده است.

عصر 6 اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری مرزداران با قاضی Judge مرادی، کشیک قتل Murder دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط Fall مرموز زن و مردی جوان از طبقه سوم خانه‌ای در یکی از محله‌های مرزداران خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی ازکارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران در محل حاضر شدند. آنها مشاهده کردند زن و مردی جوان غرق در خون در حیاط ساختمان افتاده‌اند. زن و مرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند. ماموران در تحقیقات اولیه از اهالی متوجه شدند این زوج جوان به نام های رویا و منصور ساکن طبقه سوم همین ساختمان هستند. زمانی که این دو نفر از طبقه سوم به پایین افتاده‌اند، زن و مرد دیگری هم درخانه آنها بوده‌اند که مرد جوان پیش از حضور ماموران فرار Escape کرد اما همسایه‌ها مانع فرار زن همراه او شده‌اند.

ماموران با ورود به طبقه سوم ساختمان زنی را که همسایه‌ها مانع فرار وی شده بودند، در همان جا بازداشت و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند. این زن در بازجویی اولیه اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد و مدعی بود به عنوان میهمان به آنجا رفته و نمی‌داند چطور این زن و شوهر به یکباره به سمت تراس رفته و به پایین سقوط کرده‌‌اند.

تحقیقات از زن جوان ادامه داشت تا این‌که یک روز بعد از این حادثه Incident یکی از مسئولان بیمارستان در تماس با بازپرس جنایی خبرداد زن جوان تسلیم مرگ شده است.

همزمان با مرگ زن جوان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد تا این‌که وی دو روز پیش اعتراف کرد آنها خودشان به پایین سقوط کرده‌اند و در مرگ زن جوان و مصدومیت شوهر او نقشی نداشته است.

زن جوان که برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات گفت:حدود یک سال پیش یک میلیارد تومان ارث پدری به دستم رسید.می‌خواستم با این پول ارثیه، کسب و کاری برای خودم راه‌اندازی کنم که نشد. یک روز که برای سرمایه‌گذاری در بورس رفته بودم با مردی آشنا شدم که مدعی بود در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس فعالیت دارد. چند بار دیگر او را ملاقات کردم .

وی ادامه داد: درجریان این ملاقات‌ها او اعتمادم را جلب کرد و خواست پولم را به او بدهم تا با آن سرمایه‌گذاری کند و ماهانه سودی بابت آن بپردازد که من فریب وعده‌هایش را خورده و پولم را به او دادم. وی در قبال آن چند فقره چک به من داد که امضای همسرش روی آن بود. اما بعد از مدتی او سودی به من نپرداخت و حتی تلفن همراهش را خاموش کرد. نشانی خانه‌اش را که یافتم به آنجا رفتم اما ناپدید شده بود. کسی از او خبری نداشت. سرانجام تصمیم به شکایت از مرد کلاهبردار گرفتم.

زن جوان افزود: زمانی که به اداره آگاهی تهران رفتم و از او شکایت کردم، متوجه شدم این مرد از زنان و مردان دیگری هم به شیوه‌ای مشابه کلاهبرداری کرده و تحت تعقیب پلیس قراردارد. از آن موقع در جست‌وجوی او بودم تا این‌که روز حادثه مطلع شدم او به خانه‌اش در مرزداران بازگشته است. موضوع را به مردی که از دوستانم بود، اطلاع دادم و دو نفری سراغ مرد کلاهبردار رفتیم تا شاید بتوانم پولم را از او پس بگیرم. وی گفت: زمانی که مقابل خانه او رفتم با دیدن ما شوکه شد و بناچار اجازه داد وارد خانه‌اش شویم. با او حرف زدیم تا شاید پولم را پس دهد. همان موقع زنگ در خانه‌شان به صدا درآمد و زنی وارد شد که متوجه شدیم همسر مرد کلاهبردار است. زن جوان زمانی که متوجه شد شوهرش از من و افراد دیگری کلاهبرداری کرده و چک‌هایی با امضای او را به طلبکاران داده، شوکه شد و به سمت تراس رفت و خودکشی کرد. شوهرش با دیدن این صحنه به سمت او رفت تا نجاتش دهد که خودش نیز به پایین سقوط کرد. من و دوستم خیلی ترسیدیم و او فرار کرد. من مانده بودم، چه کنم. به اورژانس زنگ زدم و همین که خواستم فرار کنم همسایه‌ها سررسیدند.

با توجه به اظهارات این زن، تحقیقات از او برای رازگشایی از معمای این سقوط مرگبار در حالی ادامه دارد که مردی که روز حادثه همراه او بوده نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است .

شوهر زن فوت‌شده نیز از کما خارج شده و به هوش آمده که بزودی پلیس تحقیقات از او را از نیز آغاز می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟