به گزارش رکنا، دختری 18 ساله با حالتی ناراحت و نگران وارد اتاق مشاوره شد و گفت: من با یک شوخی بی مورد باعث از بین رفتن زندگی پدر و مادرم شدم و حالا بد جوری عذاب وجدان دارم نمی دانم چطور می توانم خانواده ام را نجات دهم .
او گفت: زندگی ما خیلی خوب بود، مشکلی هم نداشتیم، پدرم با مادرم با هم رفتار خیلی خوبی داشتند و راستش را بخواهید رابطه آن ها خیلی عاشقانه وصمیمی بود به طوری که برای هم می مردند و من به این رابطه حسادت می کردم، هرچه قدر که من بزرگتر می شدم روز به روز توجه پدرم هم نسبت به من کمتر و کمترمی شد تا جایی که مرا دیگر درک نمی کرد و اجازه صحبت کردن هم به من نمی داد.
روزها گذشت تا اینکه دوسال پیش تصمیم گرفتم شوخی خطرناکی را با مادرم انجام دهم و به همین خاطر یک پیامک عاشقانه از طرف شخص ناشناس روی گوشی او ارسال کردم، تمامی بدبختی های ما هم از همین شوخی شروع شد. زندگی مادر و پدرم که خیلی زندگی خوب و عاشقانه ای بود تحت تاثیر همین پیامک قرار گرفت.
پدرم هرروز به مادرم بدبین تر می شد دائم بر سر همین موضوع دعوا می کردند و مادرم قسم می خورد که اصلاً اطلاعی از این پیامک ندارد ولی پدرم باور نمی کرد و او را شدیداَ تحت فشار قرار می داد.
روز به روز روابط زندگی آن ها سردتر می شد و پس از مدتی متوجه شدیم که پدرم به مواد مخدر Drugs روی آورده، از طرفی رابطه پدرم با من هم خیلی تیره تر شد و  من نه تنها نتوانستم محبت پدرم را با این کار بدست آورم بلکه زندگی شیرین ما روز به روز تلخ تر می شد، مادرم دچار بیماری روحی شدید شد و در بیمارستان بستری شد.
از آن موقع به بعد من عذاب وجدان گرفتم و خودم را مرتب سرزنش می کردم که چرا این شوخی بی مورد را با مادرم کردم، اما بخاطرترس از پدر و مادرم و آبروریزی می ترسیدم که موضوع را بیان کنم برای همین موضوع را پنهان کردم و گمان کردم خودم می توانم مشکل را حل کنم.
عذاب وجدان مرا رها نمی کند، مخصوصا زمانی که چشمان مادرم بیادم می آید به همین خاطر تصمیم گرفتم خودکشی کنم اما موفق نشدم به همین جهت پیش شما آمدم تا مرا کمکم کنید تا بتوانم از این وضعیت رها شوم ...
بعد از اظهارات این دختر جوان، طی چندین جلسه مشاوره با وی و دعوت از مادرش نسبت به حل مشکلات این خانواده اقدام شد و در نتیجه روابط وی با مادرش صمیمی و مادرش با شنیدن ماجرا دخترش را بخشید، همچنین برای ترک اعتیاد پدر این دختر نیز برنامه ریزی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 251356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟