به گزارش رکنا، سرهنگ رضا موذن معاون مبارزه با سرقت Stealing پلیس Police آگاهی با اعلام این خبر گفت:  شهروندان در زمان حضور کارگران در خانه برای نظافت از بیان مطالب شخصی اعم از اوراق، اسناد، طلاجات و نقدینگی خودداری و همچنین از رفاقت های خارج از عرف پرهیز کنند. 
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خطاب به بانوان برای استفاده از خدمات آرایشگاه ها با توجه به شلوغ بودن این مراکز در ایام نزدیک به سال جدید، بیان کرد: بانوان حتی الامکان از بردن اشیای قیمتی به آرایشگاه ها خودداری کنند.
وی اظهار کرد: بانوان برای استفاده از خدمات آرایشگاه ها حتما وقت قبلی بگیرند و با برنامه زمان بندی شده به این مراکز مراجعه کنند.
موذن همچنین توصیه کرد در زمان استفاده از خدمات آرایشگاه ها از بردن وجوه نقد و گوشی همراه جلوگیری کنند و از کیف و سایر وسائل خود غفلت نکنند. 
این مقام انتظامی اضافه کرد: صاحبان آرایشگاه ها هم در مکان عمومی و در ورودی آرایشگاه از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.
وی افزود: همچنین باید از کمدهای دارای قفل مغناطیسی برای نگهداری وسایل مشتریان در ورودی سالن استفاده کنند و بهتر است محل ارایه خدمات به بانوان با سالن انتظار جدا باشد تا ورود و خروج افراد تحت کنترل قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟