حمله با قمه به همسر فوتبالیست معروف تبریزی+عکس و جزئیات

به گزارش رکنا و به نقل از خبر ورزشی، یکی از این افراد همسر بازیکن جنجالی استقلال در نیم فصل اول بود. کسی که عادل فردوسی پور با اشاره به رقم قرداد او و سکونشینی های مداومش برایش لقب گرانقمیت ترین تماشگر استقلال را برگزید.

همسر امین حاج محمدی ( که همراه تیم ماشین سازی این روزها در تهران اردو زده است) چند روز پیش در یکی از محله های تهران زمانی که در مرکز خرید بود مورد حمله زورگیرهای موتور سوار قرار گرفت که این اتفاق سبب شد مدافع پیشین استقلال و فعلی تیم ماشین سازی به شدت از این بابت نگران شده و از طریق مراجع پیگیر این موضوع شود.

او در این باره گفت: این روزها نه وضیعت روحی خودم مساعد است نه همسرم. متاسفانه این اتفاق آخر سالی باعث این شده که شوک روحی بدی به همسرم وارد شود.

حاج محمدی که پیش از جدایی از استقلال و در طول ماه های منتهی به زمان جدایی از این تیم به شدت از سوی کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال تحت فشار بود تا با بخشش مطالباتش از این مجموعه رضایتنامه بگیرد و در همه این ماه ها یا سکونشین بود یا در معدود بازی هایی روی نیمکت ؛ از این رو به نظر می رسد بدبیاری های او در سال 95 با این اتفاق کامل شد.

هرچند که خودش گفت: «با اینکه اتفاق خیلی تلخ و دلهره آوری بوده اما همین که به همسرم آسیبی نرسیده خیلی خوشحالیم و امیدواریم با گذشت مدتی از این واقعه تلخ، او از نظر روحی به شرایط بهتر و سابقش بر گردد.»

مدافع ماشین سازی تبریز درباره نحوه وقوع این حادثه Incident حوصله توضیح دادن و تکرار ماجرا را نداشت و فقط به این جملات بسنده کرد: » زورگیر با قمه همسرم را تهدید کرده و بعد از گرفتن همه وسایلش از محدوده وقوع حادثه متواری شده است. افرادی که در آن محدوده بودند بلافاصله با پلیس Police تماس گرفته اند اما زورگیرها خیلی سریع از آنجا فرار Escape کردند.»

البته خانواده حاج محمدی از طریق نیروی انتظامی و با توجه به نشانی های ظاهری زورگیر ها همچنان پیگیر ماجرا هستند. حاج محمدی که به شدت نگران وضعیت همسرش بود در ارتباط با اینکه چه وسایل و چه مقدار وجوه نقد یا طلا و جواهر از همسرش به سرقت Stealing رفته هیچ حرفی نزد و آنها را در قبال سلامتی همسرش بی ارزش توصیف کرد و می گفت: مال دنیا از آن دست می آید و از این دست هم می رود، مهم سلامتی است که شکر خدا اتفاقی برای شریک زندگی اش رخ نداده است.

آنها آذر سال 1394 زیر یک سقف رفته و تازه یک سال و سه ماه است که زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند. حاج محمدی البته بابت اخبار فوتبالی که به تازگی درباره اش منتشر شد هم سوژه تماس تلفنی خبر ورزشی بود.

اینکه عنوان شده بود او از باشگاه استقلال درخواست کرده تا آخرین ریال طلب یک میلیارد و دویست میلیون تومانی اش را به وی بپردازند اما امین به هیچ عنوان شرایط حرف زدن درباره مسائل فوتبالی چه درباره طلبش از استقلال و چه شرایط نامطلوب تیم باشگاهی اش در انتهای جدول را نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟