اعتراف نخستین قاتل دستگیر شده در نوروز 96 به قتل زن جوان در بزرگراه غرب تهران+عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه ها ساعت 6:20 دقیقه صبح 23 اسفند ماه سال گذشته یکی از ماموران شهرداری در حال نظافت در کنار بزرگراه باکری بود که با جسد زن جوانی در میان شمشادهای کنار بزرگراه روبرو شد.
همین کافی تا تیمی از ماموران کلانتری 133 کوی نصر در محل جرم Crime حاضر شوند و پس از تایید از کشته شدن زن جوان با ضربات چاقو تیمی از ماموران اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی در صحنه جنایت Crime حاضر شدند.
بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که زن جوان با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده و هیچ مدرک شناسایی همراه زن جوان نبود و جالب اینکه طلاهای زن جوان نیز به سرقت Stealing نرفته بود و انگیزه قتل برای سرقت در همان ابتدا رد شد و تجسس های فنی کلید زده شد.
کارآگاهان در گام نخست ابتدا تحقیقات خود را برای شناسایی زن جوان آغاز کردند تا اینکه خانواده ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند و همین کافی بود تا خانواده این دختر در برابر جسد زن ناشناس قرار گیرد.
در این مرحله جسد زن جوان شناسایی شد و عملیات برای افشای راز این جنایت کلید زده شد.
تجسس ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران به مرد جوانی در غرب تهران رسیدند و شامگاه 29 اسفند ماه سال گذشته ماموران با حضور در مخفیگاه این مرد مدارک شناسایی زن جوان را به دست آوردند.
عامل جنایت در همان ابتدا به قتل زن جوان باضربات چاقو اعتراف کرد و محل پنهان کردن چاقو در نزدیکی شمشادهای کنار بزرگراه باکری را نشان داد.
تحقیقات پلیسی در این مرحله نشان از آن دارد که زن جوان به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته تصمیم گرفته بود تا به سراغ یک رمال برود تا بتواند با ورد نویسی مشکل آنها را حل کند که در این مرحله مرد جوان که ادعا می کرد یک رمال حرفه ای می شناسد در چند نوبت اقدام به گرفتن پول از زن جوان گرفته است و در آخر زمانیکه در برابر اعتراض های زن جوان برای دیدن مرد رمال قرار می گیرد دست به جنایت می زند.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا جزئیات این جنایت فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟