شکنجه های وحشتناک 11 زن جوان توسط دو دوست که شبیه هم هستند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در پی کشف اجساد یازده زن در جنگل های کلیولند امریکا که در جریان جنایات سریالی ربوده و کشته شده‌اند، محاکمه دو مرد شبیه به هم در رابطه با این جنایت Crime جنجال‌‌آفرین در دادگاه جنایی خاتمه یافت.

دادگاه با توجه به گزارش پلیس Police امریکا نخستین متهم را به نام «آنتونی سوول» که اهل اوهایو است و مدارک کامل وجود دارد که ثابت می کند، 3 زن را در حومه کلیولند به قتل Murder رسانده و اجسادشان را در کیسه‌های زباله رها کرده است.

پلیس کلیولند به دادگاه اعلام کرد که حدود شش سال پیش اجساد 11 زن را در این منطقه یافته که پس از ربوده شدن به شیوه‌ای یکسان به قتل رسیده‌اند و این جنایات شبیه به هم وجود یک قاتل The Murderer زنجیره‌ای بیمار را در منطقه تأیید می‌کند و همین موضوع نشان دهنده این است که این قاتلان عامل این جنایات هستند.

گزارش پلیس همچنین نشان می دهد که اجساد هر سه زن در منطقه‌ای که آنتونی سوول زندگی می‌کرد پیدا شده و پزشکان قانونی تأیید کرده‌اند که هر سه زن ربوده شده پس از شکنجه Torture به قتل رسیده‌اند. دستگیری آنتونی تنها 2 سال و نیم پس از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام «مایکل مدیسون» انجام شده است.

مایکل مدیسون با توجه به اسناد و مدارک موجود در اداره پلیس به اتهاماتی چون آدم‌ربایی، تجاوز Rape و قتل زنان روبه‌روست.

مدارک پلیس حاکی است که مایکل مدیسون در خانه مادری‌اش در کلیولند بازداشت شده است. وی در تمامی اعترافات خود بیان کرده که در زمان ارتکاب جرم Crime به دلیل مصرف بیش از حد الکل و مواد مخدر Drugs هیچ چیز به خاطر نمی‌آورد.

اطلاعات دیگر نشان می‌دهد که هر 2 متهم در گذشته نیز چند سال به دلیل جرایم جنسی به زندان Prison محکوم شده‌اند و پس از آزادی Freedom از زندان دوباره به جنایت‌های خود ادامه داده‌اند.

او به همراه آنتونی در دادگاه حضور یافت و این دو به جرم قتل‌های سریالی زنان محاکمه شدند. اعضای هیأت منصفه دادگاه کلیولند به قاضی Judge گفتند که این دو متهم گناهکار هستند و درخواست اشد مجازات را کردند.

قاضی دادگاه هر دو قاتل را به اعدام execution محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟