حمله شبح قرمز به اتاق خواب سهیلا در تهران+عکس

سهیلا 45 ساله که زن تنهایی است شب‌ها می‌بیند که نورهای قرمزی از دیوارهای خانه‌اش وارد می‌شوند و با محاصره کردن وی بدنش را می‌سوزانند.

زن جوانی با مراجعه به دادسرا ادعای عجیبی کرد، سهیلا که بدنش کاملا سالم بود با چهره‌ای رنگ‌پریده به دادیار پرونده گفت: من حسابدار یک شرکت خصوصی هستم و با وجود ازدواج خوبی که داشتم با مرگ همسرم در یک تصادف Crash تنها ماندم و دیگر ازدواج نکردم.

وی افزود: من گاهی برنامه حسابرسی شرکت‌های دیگر را نیز انجام می‌دهم و بخاطر همین در خانه که هستم تا دیر وقت پشت کامپیوترم می‌نشینم اما از یک ماه پیش اتفاقات عجیبی می‌افتد و من را به وحشت می‌اندازد.

سهیلا در حالی که گفتارهایش غیرعادی بود،‌ گفت: می‌ترسم ماجرا را بگویم تصور کنید دیوانه شده‌ام اما باور کنید دروغ نمی‌گویم. بلاهای عجیبی بر سرم می‌آید که صبح‌ها وقتی به آن فکر می‌کنم خودم نیز باور ندارم و برای هر کسی تعریف کرده‌ام من را به مسخره گرفته‌ است. زن حسابدار آهی کشید و افزود: یک ماه پیش بود که احساس کردم در صفحه مانیتور کامپیوترم یک اسکلت در حال حرف زدن با من است،‌اسمم را صدا زد، صدایش آشنا بود. ترسیدم. گفتم شاید کسی از سیستم اینترنت مزاحمم می‌شود اما در بررسی‌هایم فهمیدم من اصلا به اینترنت متصل نیستم، بیشتر وحشت کردم و سریع با نسرین که دوست صمیمی‌ام است تماس گرفتم، وقتی نزدم آمد تا ساعت‌ها جلوی کامپیوتر نشستیم اما خبری از او نشد.

سهیلا گفت: گفتم شاید خیالاتی شده‌ام، فردایش باز همین اتفاق افتاد که سریع کامپیوتر را خاموش کردم و خوابیدم، در محل کار چنین اتفاقی نمی‌افتاد. از ترس مانیتور و کیس را به خانه مادرم بردم و خواستم هر وقت کاری دارم در آنجا به کارهایم برسم، از همان شب اتفاقات بدتری افتاد که دیوانه‌ام کرده است؛ جلوی تلویزیون نشسته بودم که ناگهان احساس کردم دیوارهای خانه قرمز شده‌اند. نور قرمز به داخل خانه افتاده بود، چون شنیده بودم آدم فضایی‌ها از اشعه‌هایی استفاده می‌کنند که براحتی از اجسام عبور می‌کند احساس کردم آدم فضایی‌ها به زمین حمله کرده‌اند، این نور در اطرافم حلقه زد، هیچ صدایی نمی‌شنیدم و ناگهان بدنم شروع به سوزش کرد. می‌خواستم فرار Escape کنم اما قدرت حرکت نداشتم. می‌دیدم که بدنم می‌سوزد. فریاد می‌زدم و کمک می‌خواستم اما انگار صدایم به جایی نمی‌رسید، نمی‌دانم چقدر طول کشید که بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم دیدم جلوی تلویزیون روی زمین افتاده‌ام و همه جای خانه مرتب است، به بدنم نگاه کردم ولی اثری از سوختگی نبود.

سهیلا که صدایش می‌لرزید، ادامه داد: خنده‌ام گرفت و تصور کردم خیالاتی شده‌ام وقتی رفتم سر کار تصمیم گرفتم فراموش کنم. شب بعد بود که باز هم این اشعه‌های قرمز سراغم آمدند و عذابم دادند. ترسیده بودم بخاطر همین خانه مادرم رفتم و از وی خواستم شب را کنار من بخوابد، ساعت 2 نیمه شب بود که این نورها باز سراغم آمدند. خواستم مادرم را بیدار کنم، نتوانستم و باز بیهوش شدم. وقتی صبح مادرم بیدارم کرد و شنید چه اتفاقی افتاده است باور نکرد و فهمیدم اصلا متوجه نشده‌ است.

به اصرار مادرم نزد روانشناس رفتم و کلی کلنجار رفتم تا آرام شوم اما از همان شب باز اشعه‌های قرمز دست از سرم برنداشتند، هر شب شکنجه Torture می‌شوم و نمی‌دانم چه کنم، احساس دارم که گروهی من را تعقیب می‌کنند و هر وقت تنها هستم یا اطرافیانم می‌خوابند سراغم می‌آیند. دادیار پرونده وقتی ادعاهای عجیب این زن را دید دستور داد تا تیمی از پلیس Police به بررسی در محل کار و خانه وی دست بزنند.

ماموران که همه جای خانه را زیر و رو کرده بودند و در محیط کار وی نیز به مورد مشکوکی برنخورده بودند در نتایج تحقیقات اعلام کردند احتمال یک ناهنجاری روانی وجود دارد.

به این ترتیب، دادیار دستور داد تا سهیلا در پزشکی قانونی از سوی کارشناسان تحت بررسی قرار گیرد.

اعضای کمیسیون پزشکی قانونی در جلسه‌ای ویژه به تجزیه و تحلیل مشکلات این زن تنها پرداختند و در نظریه‌ای اعلام کردند که سهیلا هیچ مشکل روحی و روانی نداشته و تنها بخاطر آثار مسائلی که برایش پیش آمده دچار نوعی وحشت و ترس است.

بنا به این گزارش دادیار پرونده با توجه به اینکه بیشترین مشکلات این زن ناشی از کار با رایانه است با این تصور که هکرها وی را تحت مزاحمت قرار می‌دهند با صدور رای عدم صلاحیت پرونده را در اختیار دادسرای جرائم رایانه‌ای قرار داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار پر بازدید نوروز 96 را بخوانید:

نادر زمانی مچم را گرفت که وابسته عاطفی دوست شوهرم شده بودم!

رفت و آمدهای عجیب به خانه زن دوم یک مرد / ابراهیم نمی دانست چه کسی به خانه زن باردارش می رود+عکس

آتوسا با لباس پسرانه به تهران آمد اما ...+ گفتگو و عکس

راز بزرگ و شوم نوعروس / شیدا ماشین لوکس سوار بود و ...+عکس

زنم با 3 مرد ارتباط شیطانی داشت / همه را کشتم، اعدامم کنید+ عکس

گفتگو با رقیه همسر شهروز قاتل بی رحم / او زیر سرش بلند شده بود

راز کثیف خانم منشی با سفر 7 روزه تاجر 2 زنه به ویلای زیبا لو رفت+عکس

نوزاد یک انسان در شکم حیوان مرده!+عکس

مجازات زن شوهردار و مرد شیطان صفت به خاطر کشتن کودک متولد شده از ارتباط شومشان+عکس

اقدام وقیحانه ای با نوعروس از شب جشن آغاز شد / داماد خیلی زود به دادگاه رفت+عکس

شکنجه شیطانی دختر 14 ساله در خانه استاد تئاتر + عکس

نقشه 100 میلیون تومانی سمیه در خانه دوست پسرش!+عکس

روش کثیف عروس خانم برای شناخت بیشتر خواستگارش

دختر بیست ساله‌ام به زور نیمه شب به خانه می آید...

رفتار وقیحانه احمد با همسرش / مرد همسایه به داد این زن رسید!+عکس

مدیر ساختمان شب ها در آپارتمان زن تنها چه می کرد؟ / این زن شب ها خواب نداشت تا اینکه...+عکس

با یک غفلت عفتم را از دست دادم / نقشه بی رحمانه سعید و دوستانش برای شکنجه کثیف مریم

زن 35 ساله با لباس مردانه به خوابگاه مردان رفت و ...

عروس 4 ماهه بودم که به خانه پدرم برگرداند و ...+عکس

دختران و زنان از این شهربازی سالم بیرون نمی آمدند / شعبده باز آنان را به خلوتگاه شیطانی می برد+عکس

 

کدخبر: 254577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟