صبح اول فروردین‌ماه امسال مأموران پلیس هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های جنوب شرق پایتخت به یک خودروی زانتیا که مقابل ساختمانی پارک شده بود، مشکوک شدند. پس از استعلام شماره پلاک آن مشخص شد که خودرو سرقتی است. مأموران در تحقیق از همسایه‌ها، زنی جوانی را که به‌نظر می‌رسید صاحب خودرو است شناسایی کردند.

این زن دستگیر شد و وقتی برای انجام تحقیق پیش روی کارآگاهان قرار گرفت، ‌چنین گفت: چند روز پیش یکی از دوستان برادرم به نام حامد به خانه ما آمد و با چرب‌زبانی از من خواست خودروی زانتیای او را که به‌تازگی خریده بود، از او بخرم. او حتی پیشنهاد داد خودروی پرشیای خودم را به او بفروشم و به جای آن زانتیا را با قیمتی مناسب از او بخرم. آنقدر در گوشم خواند تا وسوسه شدم و خودروهایمان را با هم معاوضه کردیم.

روز بعد اما از یکی از دوستان دیگر برادرم شنیدم که خودروی زانتیا سرقتی است؛ برای همین با حامد تماس گرفتم و از او خواستم ماشین پرشیای مرا برگرداند؛ غافل از اینکه حامد نقشه شومی در سر داشت. او از من خواست 10میلیون تومان پول به حسابش واریز کنم تا پس از آن ماشینم را برگرداند. آنجا بود که متوجه شدم با این ترفند او قصد اخاذی از مرا داشته است.

ادعای عجیب

ماموران پس از اظهارات این زن سراغ حامد رفتند و او را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند. او در تحقیقات اولیه گفت: دقایقی پس از تحویل سال بود و در یکی از خیابان‌های جنوب شرق تهران در حال قدم زدن بودم که ناگهان متوجه خودروی زانتیایی شدم که با سرعت زیاد وارد کوچه شد. راننده مقابل پای من ترمز کرد و از ماشین پیاده شد.

همزمان موتور سواری وارد کوچه شد و راننده زانتیا ترک آن نشست و فرار Escape کرد. او پیش از رفتن از من خواست تا با پلیس تماس بگیرم و خودرو را تحویل بدهم. من اما پشت فرمان آن نشستم و خودرو را به خواهر دوستم دادم تا با این ترفند 10میلیون تومان پولی را که برادرش از ماه‌ها قبل در جریان یک معامله مواد‌مخدر به من بدهکار بود پس بگیرم.

سرقت دقایقی پس از تحویل سال

کارآگاهان که احتمال می‌دادند حامد حقیقت را پنهان کرده، سراغ صاحب اصلی زانتیا رفتند. او با دیدن حامد، وی را به‌عنوان یکی از سارقان مسلح شناسایی کرد و درخصوص جزئیات سرقت گفت: دقایقی پس از تحویل سال بود که حوالی میدان، خودروی پیکانی که 5سرنشین داشت، سد راهم شد. 3نفر از آنها که اسلحه، قمه و چاقو داشتند به سمت من هجوم آوردند و با تهدید مرا از ماشین به بیرون پرت کردند. آنها پشت فرمان ماشینم نشستند و گریختند که یکی از سارقان همین جوانی است که دستگیر شده است.

با اظهارات مالباخته، حامد که چاره‌ای جز اقرار ندید، این بار به مأموران گفت: از یکی از دوستانم به نام اسد 10میلیون تومان طلب داشتم اما او پولم را نمی‌داد. من اسد و خانواده‌اش را می‌شناختم. برای همین نقشه کشیدم با این ترفند از خواهرش اخاذی کنم و به پولم برسم. وی ادامه داد: از قبل جوانی به نام صابر را می‌شناختم که کارش سرقت و زورگیری بود. وقتی از او کمک گرفتم، حاضر شد با کمک همدستانش نقشه را عملی کند.

پس از سرقت مسلحانه زانتیا، صابر آن را به من داد و من هم سراغ خواهر اسد رفتم و با فریب او، زانتیای مسروقه را به او دادم و 10میلیون تومان گرفتم تا تلافی کنم. به گزارش همشهری، پس از اعترافات متهم، مأموران موفق شدند صابر همدست وی را دستگیر کنند و تحقیقات درحالی برای دستگیری اعضای دیگر باند ادامه دارد که متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر با دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرد شیطان صفت زن را در مقابل چشمان شوهرش به داخل چادر برد و ...

آزار شیطانی دانشجوی دختر 20 ساله توسط همکلاسی اش در دانشگاه / دانشگاه مسولیت قبول نمی کند!

باردار شدن به خاط ارتباط های شیطانی با مرد خیابانی / فروش نوازد برای پنهان ماندن راز سیاه

وقتی برای گرفتن وام وارد یک آپارتمان شدم تازه فهمیدم به خانه مجردی مرد شیطان صفت دعوت شده ام / او در خانه را قفل کرد و ...

سوء استفاده کثیف معلم خصوصی موسیقی از دختر جوان یزدی / من با زن استاد موسیقی دوست بودم که ...

سه مرد با زن جوان در خودرو 206 چه کردند؟ + فیلم و عکس

فوری / قتل ناموسی / قاتل فجیع ترین قتل در در محمودآباد شمال دستگیر شد+ عکس صحنه قتل 14+

نوعروس نیامده آبرویش نزد فامیل داماد رفت!

شکنجه شیطانی 8 زن و دختر زیبا در روی تخت بیمارستان / مرد پرستار شیفت شب دستگیر شد+عکس

نزاع خونین در بین تماشاچیان / مردم با بطری به جان هم افتادند +فیلم

فیلم هدف گیری بی‌نظیر با اسلحه کلت را ببینید

آزار و اذیت گوسفندان در یک کشتارگاه حلال +فیلم و عکس (14+)

لیلا منفورترین مُرده گورستان / بلای وحشتناکی که در پارتی شوم رخ داد!

مرد کرجی با صدای زنانه معلمان نمونه کردستان را به بازی گرفت و...

توطئه شیطانی با درخواست های عاشقانه از زن شوهردار

 

کدخبر: 256412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟