از لای در دیدم عمو سعید چه بلای شومی سر مادرم آورد / این دختر در دادگاه شهادت داد

رسیدگی به این پرونده از 21 تیر 94، با قتل Murder زنی جوان در خانه‌اش آغاز شد. دختر او که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت: «در خانه نیمه‌باز بود که شوهرعمه‌ام وارد شد و ناگهان به مادرم حمله کرد. او با چاقو دو ضربه به او زد سپس طلا و جواهراتش را دزدید و فرار Escape کرد. آن موقع من و برادر کوچکم در خانه بودیم.»

متهم پس از دستگیری به جرم Crime خود اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر نداشتن شغل، دست به قتل زده است. او سپس برای دریافت حکم به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی منتقل شد اما برخلاف اعترافاتش گفت: «روز حادثه Incident همسرم برای گرفتن پول به خانه افسانه (مقتول) رفته بود. وقتی خودم را به آنجا رساندم با چشمان خود دیدم که همسرم با چاقو، افسانه را کشت. آن موقع من شوکه شده بودم و اهالی هم فکر کردند قاتل The Murderer خودم هستم، برای همین فرار کردم.»

این در حالی است که براساس تحقیقات پلیس، همسر متهم در محل قتل حضور نداشته است. در پایان دادگاه، قضات متهم را به قصاص، حبس، رد مال و پرداخت دیه صدمات غیرمنتهی به فوت محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر 14 ساله در دام شیطانی سرباز یک بیمارستان تهران

پدرم بیر حمانه مادرم را از بالکن به حیاط پرت کرد و به پزیرایی برگشت و تلویزیون نگاه کرد! / پرونده سقوط یک زن در خیابان قزوین بررسی شد

دردسر وحشتناک برای تازه داماد در یک کوچه بن بست جنوب تهران

فرامرز ناخواسته پدرش را زنده زنده سوزاند / مرد مخالف ازدواج قاتل با رویا بود

مردی در شاهرود برادرش را با بنزین سوزاند!

دو زن همدانی برای چیدن گیاهان دارویی به کوه رفتند و ناپدید شدند تا اینکه ...

عارف لرستانی به رویایش رسید / مراسم تشییع در روستای پدربزرگش +فیلم

 

 

کدخبر: 257739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟