نمی‌دانم با چه رویی به چشم‌های معصوم پدر و مادرم نگاه کنم. پدرم صبح تا شب کارگری می‌کند تا خرج زندگی‌مان را دربیاورد. او یک عمر با عزت و خوش نامی زندگی کرده و من آبرویش را به بازی گرفته‌ام. از چندی قبل با پیشنهاد همکلاسی‌ام دنبال کاری می‌گشتم تا کمک خرج خانواده باشم و هزینه‌های درسی‌ام را تامین کنم. به چند جا سرزدم. کارگر تمام وقت می‌خواستند. یک روز با شماره تلفن یک آگهی استخدام تماس گرفتم. مردی که خودش را مدیر کارگاه معرفی می‌کرد برای روز جمعه قرار مصاحبه گذاشت. بدون اطلاع پدر و مادرم بهانه‌ای جور کردم و از خانه بیرون زدم. به محل مورد نظر رفتم. با مرد ۳۵ساله‌ای روبه‌رو شدم که لفظ قلم حرف می‌زد. چند دقیقه‌ای گذشت. از طرز نگاه و لبخند شیطانی‌اش فهمیدم نیت پلیدی در سردارد. بلند شدم و می‌خواستم از آنجا بیرون بروم. با چاقو تهدیدم می‌کرد که آرام باشم. او از گریه و التماس‌هایم فیلم می‌گرفت. در برابرش مقاومت کردم و به هر بدبختی بود خودم را نجات دادم. موضوع را به پلیس Police اطلاع دادم.

بعد از چند ساعت مزاحمت‌های تهدید‌آمیزش شروع شد. می‌گفت فیلم‌های گریه و زاری‌ام را پخش می‌کند. با اینکه مشکل خاصی پیش نیامده اما از این تهدیدها می‌ترسم. اشتباه کردم و نباید بدون اطلاع خانواده چنین کاری می‌کردم. ولی تجربه خوبی بود تا دیگر بدون اجازه و مشورت بزرگ‌ترها کاری نکنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

این مرد کارمندان بانک را به خانه می برد و... / او را می شناسید+ عکس

بلای وحشتناکی که یک جوان بر سر ملکه زیبایی ایتالیا آورد+ عکس

گریه های یک نوزادی که زنده به گور شده بود راز شیطانی مادرش را لو داد+عکس

قاتل پلیس ساختمان 800 میلیون تومان داد تا به دار آویخته نشود+عکس

بلای شیطانی که سر دختر جوان در کارگاه آمد

 

کدخبر: 259234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟