پایگاه دوم

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 26 فروردین امسال وقوع یک  سرقت Stealing خانه در بلوار فردوس به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد. با حضور مأمورین در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که سارق پس از بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت بخش اعظمی از اموال منزل ( تلویزیون ، لپ تاپ ، طلاجات ، البسه ، 200 میلیون تومان وجه نقد و ... ) کرده است . 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل به شیوه بیهوشی " و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
زن جوان پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی  به کارآگاهان گفت : " از مدتی پیش تصمیم به فروش خانه ام گرفتم ؛ به همین علت به یک بنگاه املاک در پاساژ ... رفته و اطلاعات مربوط به فروش خانه را در اختیار مدیریت بنگاه قرار دارم . پس از آن جوانی با ظاهر آراسته ( کت ، شوار ، کروات ) به نام میثم ، به عنوان شاگرد بنگاه املاک و در چندین نوبت جهت کارشناسی و بازدید منزل به خانه ی من آمد اما خانه همچنان به فروش نمی رفت تا اینکه روز 25 فروردین ماه  میثم مجددا به خانه من آمد و مدعی شد که با یک خریدار جهت بازدید نهایی خانه قرار گذاشته است ؛ مدتی از حضور میثم در خانه گذشت اما خبری از خریدار نشد تا اینکه به پیشنهاد میثم ، او شخصا اقدام به سفارش غذا از رستوران کرد ؛ در حال خوردن غذا بودیم که به محض خوردن چند قاشق اول ، بیهوش شده و دیگر متوجه ی هیچ چیز نشدم ؛ حدودا ساعت 12 شب  بود که به هوش آمدم و متوجه شدم که قسمت قابل توجهی از اموال خانه از جمله 20 میلیون تومان پول داخل منزل و ... تماما سرقت شده است " . 
کارآگاهان با مراجعه به بنگام املاک و در بررسی تصاویر مدارک و اطلاعات ارائه شده از سوی "میثم . م" 30 ساله پیدا کردند که همه آدرس های ارائه شده همه واهی است ؛ همچنین بنا بر تحقیقات ، میثم در طول مدت تردد خود در پاساژ ... همیشه از کت و شلوار ، کروات و یک کیف دستی از نوع سامسونت استفاده می کرده و به همکاران خود و دیگر کسبه پاساژ عنوان می کرده که دارای مدارک کارشناسی در رشته مهندسی است . 
در شرایطی که هیچگونه آدرس و نشانی از میثم وجود نداشت ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند ؛ در تحقیقات پلیسی مشخص شد که میثم در شهر تهران بلامکان است و شب ها صرفا جهت استراحت به یک گرم خانه در محدوده میدان انقلاب مراجعه می کند . 
با شناسایی دقیق گرم خانه ، این محل تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت تا سرانجام روز 11 اردیبهشت ماه امسال میثم دستگیر و در بازرسی از کیف دستی اش مقادیری از اموال مالباخته از جمله قمستی از وجوه نقد ، لپ تاپ و ... کشف شد ؛ در ادامه قسمت دیگری از اموال مسروقه نیز در داخل یک چمدان  در داخل گرم خانه کشف شد . 
"میثم . م" پس از انتقال به پایگاه دوم آگاهی ، صراحتا به سرقت از منزل مالباخته و فروش قسمتی از اموال مسروقه از قبیل طلاجات ، تلویزیون و ... نیز اعتراف کرد که با راهنمایی وی ، محل فروش طلاجات و ... شناسایی و مابقی اموال مسروقه نیز کشف شد . 
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  ، با اعلام این خبر گفت : " با اعتراف صریح متم به سرقت به شیوه بیهوشی و کشف قسمت قابل توجهی از اموال مسروقه ، متهم در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت و با قرار صادره از سوی بازپرس محترم پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تصاویری دلخراش از سوختن مرد جوان + 14+

مرگ ناگهانی قهرمان المپیک در آمریکا

اقدام شیطانی دختر 17 ساله با پسر جوان / این پسر می گوید با چاقو تهدید شده بود+ عکس

اقدام وحشیانه و شیطانی با زن جوان در کوچه خلوت / زن جوان از مترو به خانه بر می گشت که ... +فیلم(14+)

ناگفته های زن جوان از بلایی که برادر شوهرش بر سر او می آورد / شوهر که قرص می خورد ...

راز خلوتگاه یاشار با دختران دانشجوی آبادنی در عکس های زشت

می خواهم حق «فاطمه» ام را از شهردار بگیرم / مادری که دخترش در آبنمای پارک قطعه قطعه شد +عکس

پدر با شلیک گلوله دختر 33 ساله اش را کشت و 24 ساعت به جنازه او نگاه کرد تا اینکه ...+عکس

نقشه شیطانی میثم برای زن تنها / برای فروش خانه ام آمد؛ وقتی به هوش آمدم او هر بلایی می خواست سرم آورده بود +عکس

عمل شرم آور پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

محمد برادرش را سلاخی کرد + عکس قاتل

محبت دردسر ساز یک زن برای شوهرش / سه مرد نقشه عجیبی داشتند

اقدام شیطانی 8 مرد در شانه خاکی جاده با مادر و دختر جوان / این صحنه زشت در برابر چشمان پدر خانواده رخ داد و ...

شوهرم پس از 37 ساله مرا خواهر خود می داند! / طلاق می خواهم

بلای وحشتناکی که 3 دختر جوان بر سر پدر بی نوا آوردند + تصاویر

وحشت از روح سرگردان دختر جنگل+عکس

راز گمشده در قتل پزشک نیکوکار تهرانی

 

کدخبر: 262541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟