به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پنجم مردادماه سال91، مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر 25 ساله‌ای به نام اشکان در یکی از بیمارستان‌های تهران باخبر و راهی محل شدند. راننده پژو 206 که دختر 20 ساله‌ای به نام فرنوش بود، به پلیس گفت: ساعتی قبل در حال عبور از خیابان آفریقا بودم. به خاطر ترافیک کلافه شده بودم. همین که گره ترافیک باز شد، به سرعت حرکت کردم، اما همان لحظه این پسر جوان مقابل ماشینم آمد و با او تصادف Crash کردم. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم، اما به خاطر شدت جراحات متأسفانه فوت کرد. پزشکان در معاینه بیشتر متوجه آثار جراحت ناشی از برخورد جسم نوک تیز مثل چاقو روی جسد شده بودند.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، در یک مرحله علت فوت تصادف تشخیص داده شد، اما با توجه به آثار جراحات چاقو، این پرونده در هیئت پنج نفره مورد بررسی‌ قرار گرفت که در نتیجه علت فوت بر اثر اصابت جسم سخت و ضربات چاقو تشخیص داده شد. با استناد به مدارک پزشکی قانونی، پرونده با موضوع قتل Murder عمد تشکیل شد و در اولین بازجویی‌ها فرنوش 20 ساله – راننده پژو- تحت بازجویی قرار گرفت. او در جواب به مأموران گفت: پشت فرمان بودم و  مادرم کنارم نشسته بود، بعد از ترافیک سنگین وقتی راه باز شد با سرعت بالایی حرکت کردم. حاشیه خیابان پسر جوانی را دیدم که حالت طبیعی نداشت و در حالی که خمیده راه می‌رفت، به ماشینم برخورد کرد. ترسیده بودم و همان لحظه ترمز کردم و از ماشین پیاده شدم. پسر جوان بیهوش روی زمین افتاده و لباسش خونی بود. فکر کردم به خاطر تصادف لباسش خونی شده است، به همین دلیل بلافاصله او را به بیمارستان رساندم. او در ادامه گفت: من از ضربات چاقو روی بدن مقتول چیزی نمی‌دانم و در این اتفاق نقشی ندارم. در ادامه تحقیقات، مأموران دریافتند که مقتول از شهرستان برای تحصیل به تهران آمده است و در خانه‌ای که اجاره کرده‌بود، با همکلاسی‌اش زندگی می‌کند. بنابراین مأموران همخانه‌ مقتول به نام بنیامین را نیز تحت بازجویی قرار دادند.
او در جواب بازجویی‌ها گفت: اشکان در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کرد و دانشجوی ممتازی بود. او با کسی اختلاف نداشت و در این مدت من هم با او مشکلی نداشتم و رابطه‌مان خیلی خوب بود. آن روز صبح اشکان لباس‌هایش را پوشید و گفت می‌خواهد به کوه برود. وقتی از خانه خارج شد دیگر برنگشت. چند روزی که گذشت به خانواده‌اش اطلاع دادم و آنها هم از او خبری نداشتند تا اینکه مأموری جلوی در خانه آمد و گفت او فوت کرده است. بعد از بازجویی از راننده 206 و همخانه‌ مقتول از آنجایی‌که مدارکی علیه آنها به دست نیامد، هر دو از اتهام قتل عمد تبرئه و آزاد شدند.
پنج سال از این ماجرا گذشته بود که تلاش مأموران برای کشف حقیقت و یافتن عامل یا عاملان قتل پسر جوان ناکام ماند. به همین دلیل اولیای دم درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کردند. با این درخواست این پرونده تکمیل و به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت. در آن جلسه اولیای دم در جایگاه حاضر شد و در خصوص درخواستشان به ریاست دادگاه گفتند: پسرمان برای تحصیل به تهران آمده بود که بی‌دلیل کشته شد. در این پنج سال متهم یا متهمان حادثه Incident نیز پیدا نشدند. ما نمی‌خواهیم خون پسرمان پایمال شود، به همین خاطر درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال را داریم. در پایان این جلسه هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مهرداد در خانه مجردی اش مرا در اختیار دوستانش قرار داد!

پرونده کثیف 2 معلم شیطان صفت در کلاس های خصوصی + عکس

اقدام شیطانی با زن بیمار داخل پراید + عکس

قتل در اتاق هتل به خاطر پیشنهاد بی شرمانه!+ عکس

داور فوتبال مست وارد بازی شد و کارت قرمز گرفت +فیلم و عکس

دختران پولدار حرف های این دختر تاجر را بشنوید و عبرت بگیرید!+فیلم و عکس

فیلم نجات دختر 19 ساله از چاله ای که در آن زنده بگور شده بود/ پلیس در تعقیب یک تاجر است + عکس و جزئیات

تصاویر کثیف از خانه یک مرد شیطان صفت و بی رحم / او از قربانیان عکس های برهنه می گرفت و ...

خواستگاری شوم از دختر ایرانی در استانبول / این دختر از ترس آبرو به پلیس ایران پناه برد و ...+ عکس

کار کثیف پدر سنگدل با پریا 12 ساله / پشت در خانه پدری چه گذشت؟

پایان شوم سرنوشت شبنم در خیابان نظام آباد / او اصرار داشت تا با من ارتباط داشته باشد

نقشه زشت یک مرد برای دزدی از صمد دوره گرد در تبریز

حرکت زیبای زن شجاع برای پایان دادن به دعوای شدید دو مرد قوی هیکل +فیلم

اسیر هوس های کثیف مردی شیطان‌صفت شدم / اگر شوهرم بفهمد چه غلطی کرده‌ام دق می‌کند!

با همسرم در حال دعوا بودیم که بلا بر سر دخترم نازل شد!

ناصر با زن شوهردار ارتباط شیطانی داشت / او نمی دانست فریبا با مردان دیگر هم رفت و آمد دارد تا اینکه ...

رفتارهای زنم باعث شد که با دختری جوان ارتباط برقرار کنم و ...

اسیر هوس های کثیف مردی شیطان‌صفت شدم / اگر شوهرم بفهمد چه غلطی کرده‌ام دق می‌کند!

 

کدخبر: 263910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟