چندی پیش زنی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از ناپدید شدن شوهرش خبر داد و گفت: «دیروز شوهرم به محل کارش در یک رستوران رفت. دوستانش گفته‌اند ماموران پلیس Police او را با خود برده‌اند و من از وی خبری ندارم.»

این زن 20 روز بعد نیز به کلانتری مراجعه کرد و در اظهارات جدیدی گفت: «امروز همسرم با من تماس گرفت و گفت چند نفر او را ربوده‌اند و برای نجاتش 50 میلیون تومان می‌خواهند. من نگرانم بلایی سرش بیاید.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان به ردیابی شماره تماس پرداختند و محل نگهداری گروگان hostage را شناسایی کردند. آدم‌رباها دو نفر بودند که او را به باغی در شهریار برده و طی 20 روز مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

با مشخص شدن حضور آدم‌رباها در باغ، عملیات پلیس آغاز و با نجات گروگان و دستگیری متهمان پایان یافت. هر دو آدم‌ربا در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اعتراف کردند و گفتند: «چند روز پیش مردی ثروتمند به نام رحیم به ما مراجعه کرد و گفت 50 میلیون تومان پول دست شاکی دارد و می‌خواهد آن را پس بگیرد. قرار شد در ازای ربودن شاکی چند میلیون تومان به ما بدهد، اما پلیس دستگیرمان کرد.»

با این اعتراف، رحیم نیز دستگیر شد و گفت: «مدتی قبل، شاکی را در قمار برده بودم و او باید 50 میلیون تومان به من می‌داد، اما زیر بار نمی‌رفت تا این‌که نقشه ربودنش را کشیدم و از دو نفر دیگر کمک خواستم.»

با تکمیل پرونده، کیفرخواست صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده قرار گرفت.

صبح دیروز، شاکی در همان ابتدای جلسه رضایت داد پرونده از جنبه عمومی جرم مورد رسیدگی قرار گیرد. در این جلسه، رحیم و صاحب باغ حضور نداشتند اما دو متهم به آدم‌ربایی به دفاع از خود پرداختند. یکی از آنها گفت: «من آن روز خودم را مامور معرفی نکردم و با حرف شاکی را قانع کردم که همراهم بیاید. در باغ هم هیچ کتکی به او نزدم.»

متهم دیگر نیز گفت: «من در آدم‌ربایی نبودم. پنج روز که از حادثه Incident گذشته بود، رحیم به من زنگ زد و کمک خواست. گفت اگر پولش را پس بگیرد، سه میلیون تومان هم به من می‌دهد. موضوع ضرب و شتم هم صحت ندارد.» در ادامه وکیل رحیم نیز با پذیرش جرم از قضات تقاضای بخشش کرد.

وکیل صاحب باغ نیز گفت: «موکل من به‌خاطر دوستی با رحیم به او کلید باغ را داد و از ماجرای آدم‌ربایی بی‌خبر بود. حتی زمانی که مطلع شد، با آدم رباها درگیر شد.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

آزار شیطانی500 دختر بچه از سوی مرد خیاط + عکس

راز قتل زن 47 ساله در تهران/ او به حمام پناه برد و...

مرگ مرموز فیروزه در خانه افشین و کامران 2 پسر تهرانی

دختر 13 ساله را با موتور به خلوتگاه شیطانی بردند و 2 نفری...

بلای وحشتناکی که بر سر مادر و دختر تنها آمد / آن مرد زنگ خانه را زد و...

وقتی به خانه ستاره رفتم او نبود و شوهرش مرا به خانه دعوت کرد و ...

وحشتناک ترین مرگ در پایتخت / مرد جوان پس از سقوط از ساختمان 5 طبقه روی حفاظ ها افتاد + عکس 14+

آدم ربایی پس از باختن 50 میلیون تومان در قمار+ عکس

اختلاف طایفه‌ای درایرانشهر ۴ قربانی داد

مرگ معماگونه یک دختر + عکس +14

حمام خون در قتل عام خانوادگی در سلماس / یک نوزاد و دختر 6 ساله هم در بین 6 قربانی است+ جزئیات

داماد وقتی به دریا زد 7 ماه نشده بود که عروسش را از دست داد و ...

کشوری که مردانش مورد آزار و اذیت زنان قرار می گیرند!+عکس

لحظه نفس گیر نجات مسافران اتوبوس گرفتار شده در سیل +فیلم و عکس

کار چندش آور یک غواص با مارماهی در زیر آب دریا + عکس

تیر اندازی جلوی دوربین پخش زنده + فیلم

مزاحمت های خواستگار بلهوس مادرم مرا دختر نوجوانی بودم به سوی تباهی کشاند

کتک کاری شدید یک مرد با نامزد سابق زنش / او در رستوران چشم از وحیده برنمی داشت

 

کدخبر: 265391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟