ساخت «ریموت» برای ورود پنهانی به خانه تازه عروس +عکس

شامگاه ٩ اردیبهشت‌ امسال، زوج جوانی به کلانتری ١٣٧ نصر مراجعه کردند و از ماجرای به سرقت‌رفتن وسایل خانه‌شان پرده برداشتند.

 این عروس و داماد که هنوز یک‌ بار هم از وسایل خانه‌شان استفاده نکرده بودند، ادعا کردند که فردای روز جشن عروسی، قصد برگزاری مراسم پاتختی را داشتند که مادر داماد برای این ‌که خانه زوج جوان کثیف و به هم ریخته نشود، پیشنهاد می‌دهد مراسم در خانه وی برگزار شود.نوعروس به ماموران گفت: غافل از همه چیز به خانه مادرشوهرم رفتیم و مراسم پاتختی برگزار شد ولی وقتی به خانه بازگشتیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم.زن جوان با چهره‌ای آشفته ادامه داد: همه وسایل به هم ریخته و وسایل با ارزش خانه به سرقت Stealing رفته بود و جای کفش‌های‌ سارقان روی فرش‌ها دیده می‌شد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت شامگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی، ماموران احتمال دادند که سرقت از سوی یکی از آشنایان زوج جوان صورت گرفته که از نبود آنها در خانه اطلاع داشته است.
تجسس‌های فنی کلید زده شد و در ادامه تیمی از ماموران در نزدیکی محل سرقت، گشت‌های پلیسی نامحسوس خود را آغاز کردند.
دستگیری دزدان در تعقیب و گریز پلیسی
ماموران گشت کلانتری ١٣٧ نصر، ساعاتی پس از ماجرای دستبرد از خانه زوج جوان به خودروی پراید سفید‌رنگی که دو سرنشین مرد داشت، مشکوک شدند.تیم پلیسی در این مرحله، شماره پلاک خودروی پراید را بررسی کردند و خیلی زود مشخص شد که این خودرو ٣ روز قبل در غرب تهران به سرقت رفته است.
همین کافی بود تا دستور ایست برای راننده پراید سرقتی صادر شود اما وی بی‌توجه به دستور پلیس Police پا روی پدال گاز گذاشت تا بتواند با سرعت از دست نیروهای پلیس فرار Escape کند.در این مرحله، تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و راننده جوان سعی داشت با حرکات مارپیچ و سرعت بالای خودرویش از دست پلیس فرار کند. ماموران وقتی دیدند. وی قصد توقف ندارد، با رعایت قانون Law به کارگیری اسلحه، اقدام به تیراندازی به سمت خودروی متهمان کردند.  دزدان که قصد نداشتند به هیچ شکل خود را تسلیم ماموران کنند، به مسیر فرار خود ادامه دادند تا این‌که ماموران لاستیک خودروی پراید را هدف گلوله قرار دادند و موفق به متوقف کردن خودرو شدند. ٢ مرد جوان در این مرحله تصمیم گرفتند پس از توقف خودروی سرقتی با پای پیاده فرار کنند اما قبل از به اجرا درآوردن سناریوی فرار، در حلقه محاصره مأموران پلیس زمین گیر شدند.
ماموران پس از دستگیری متهمان در بازرسی از خودروی پراید، وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند و زمانی که این وسایل در کلانتری مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد که این افراد همان دزدان خانه تازه عروس و داماد هستند.
گفت‌وگو با دزد The Thief سابقه دار
٢ متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرایم احتمالی‌شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و مشخص شد ‎میثم که هنوز دو هفته از آزادی‌اش نمی‌گذرد، دوباره دست به سرقت‌زده و باید پشت میله‌های زندان Prison برگردد.
آخرین بار کی از زندان آزاد شدی؟
آخر فروردین ماه از زندان آزاد شدم. تصمیم گرفته بودم دیگر به دنبال کار خلاف نروم و مادرم نیز به‌خاطر این‌که من دیگر به دنیای تبهکاری پا نگذارم‌ مانع خارج‌شدن من از خانه شده بود تا دوستانم را ملاقات نکنم.
چطور برای دزدی theft از خانه خارج شدی؟
پس از آزادی Freedom دوستانم در تماس‌های تلفنی مرا وسوسه می‌کردند اما نمی‌توانستم از خانه خارج شوم تا این‌که روز نهم اردیبهشت‌ماه و پس از چند روز ماندن در خانه به بهانه تماشای بازی فوتبال یکی از تیم های معروف پایتخت و رفتن به استادیوم از خانه خارج شدم.
برای دیدن بازی از خانه خارج شدی یا سرقت؟
آن روز با یکی از دوستانم که با خودروی همسرش به دنبالم آمده بود، به سمت استادیوم آزادی رفتیم و در حال پرسه‌زنی بودیم که خودروی پرایدی را که در محل خلوتی پارک شده بود، مشاهده کردیم. همان‌جا بود که تصمیم به سرقت گرفتیم و با خودروی پراید همسر دوستم به سراغ آن رفتم و پس از باز کردن در خودرو با سوئیچی که در دست داشتم موفق به روشن‌کردن پراید و سرقت آن شدم.
در این مدت کوتاه چند سرقت انجام دادی؟
٣ سرقت در تهرانسر، یافت‌آباد و شهرک راه‌آهن.
سرقت از خانه عروس و داماد را چطور انجام دادی؟
پارکینگ خانه عروس و داماد ریموت خاصی داشت که ساختن آن کار سختی بود به همین خاطر به سراغ یکی از دوستانمان که در کار ساخت ریموت حرفه‌ای بود رفتیم و با ساختن ریموت در پارکینگ، وارد ساختمان شدیم. در ورودی همه خانه‌ها قفل‌های کتابی داشت که کار را برای ورود ما سخت می‌کرد اما وقتی به طبقه چهارم رسیدیم، دیدیم قفل معمولی دارد و توانستیم به راحتی در را باز کنیم و وسایل با ارزش را به سرقت ببریم.
خانه را چطور شناسایی کردی؟
به‌طور اتفاقی، نمی‌دانستیم در این خانه زوج جوان زندگی می‌کنند.
چطور دستگیر شدی؟
بعد از سرقت با دوستم سوار بر خودروی سرقتی در حال پرسه‌زنی بودیم که پلیس به ما مشکوک شد و دستور ایست داد.
چرا فرار کردی؟
خودروی سرقتی و وسایل سرقتی کافی بود تا دوباره به زندان برگردم اما نمی‌خواستم دستگیر شوم تا مادرم ناراحت شود، به همین خاطر پا به فرار گذاشتیم اما پلیس با تیراندازی به سمت لاستیک پراید، مانع فرار ما شد و دستگیر شدیم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پزشک در اتاق معاینه کاری با من کرد که شرم دارم بگویم / این زن آخرین بیمار بود که ... +عکس

آتش نشان فداکار ایرانی قربانی یک ماسک شد!+ عکس

فرشاد مرا به تفریحگاه خارج از تهران برد و ... / این دختر می خواهد از من پول جراحی بینی بگیرد و باج می خواهد!

یاسر چند روز بعد از ازدواج گوشی ام را گرفت و گفت شاید مثل ارتباطی که با من داشتی با مردهای دیگر هم ارتباط بگیری!

ناگفته های شیطانی سوسن راز مردی که با شخصیت های مهم عکس داشت را لو داد+عکس

آمنه می خواست راز ارتباط شیطانی ام را به همسرم بگوید و ...

بلای وحشتناکی که سر زن بیوه در محیط کارش آمد +عکس

خواهر 5 ساله قاتل برادر 4 ساله اش شد / در شهرستان رستم رخ داد

دستگیری مرد 26 ساله و دختر 19 ساله پشت شمشادهای پارک

خارج از شهر دامنم را لکه دار کرد و فیلم گرفت .. / این دختر می خواست آبرویم را پیش زنم ببرد و من ...

زن 38 ساله نوزادش را خودش در خیابان به دنیا آورد! / در فریدون شهر رخ داد + عکس

سقوط مرگبار دختر دانش آموز در اردوی تفریحی+عکس

ماجرای دعوای شدید عروس و داماد کرجی در اتاق حجله چه بود؟

محاکمه جوان عراقی به خاطر قتل پیرمرد ایرانی

مرگ تلخ حیوانات در آتش انبار کاه / کبوتر بخاطر تخم هایش لانه را ترک نکرد + عکس

دفاع عجیب کارگر طلاسازی / مرا به باغی برد و ...

سلفی گرفتن نوجوان بی احتیاط برایش دردسرساز شد! + فیلم

شوت شدن یک مرد با جفتک فیل + فیلم

فیلم لحظه آتش گرفتن عروس هنگام گرفتن عکس یادگاری +فیلم و عکس

ببیند چه بلای سر خودروی پلیس راه آمد + عکس

فرار دختر 17 ساله ار اسارتگاه مرد شیطان صفت

فوری/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان دولت آباد / 2 مامور و 4 سارق در درگیری مسلحانه مصدوم شدند +عکس

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

لیست امید انتخابات شورا در 8 مرکز استان پیروز شدند + جزئیات

 

کدخبر: 266275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟