رسیدگی به این پرونده از عصر چهاردهم مرداد 91 به دنبال پیدا شدن جنازه کبود یک زن 45ساله به نام عذرا در خانه اش در خیابان رودکی تهران در دستور کار ماموران کلانتری 108 نواب قرار گرفت. همسر این زن به پلیس Police گفت: عذرا مدتی بود به دام مواد مخدر Drugs افتاده بود و رابطه خوبی با من نداشت. من صبح زود به محل کارمر فتم اما وقتی برگشتم با جنازه همسرم روبه رو شدم که با پیچیده شدن روسری دور گردنش خفه شده است. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به همسر قربانی مظنون شد اما وقتی در بررسی گوشی موبایل عذرا به رابطه پنهانی وی با یک پسر معتاد Addicted به نام اصغر پی برد وی را بازداشت کرد. شواهد نشان می داد اصغر 20ساله مدتی پیش به اتهام سرقت Stealing یک تابلو فرش عتیقه بازداشت شده و به 9 سال زندان Prison محکوم شده بود اما با وثیقه ازاد شده و در این مدت دست به جنایت Crime زده بود.

اصغر به کشتن Killing زن میانسال اعتراف کرد و گفت: چون معتاد بودم با عذرا آشنا شدم. گاهی اوقات در غیاب همسر عذرا به خانه اش می رفتم و با هم مواد می کشیدیم اما چون 25سال از او کوچکتر بودم از من اخاذی می کرد. او چند بار تهدیدم کرده بود ماجرای اعتیادم را به خانواده ام می گوید و ابرویم را می برد و من برای اینکه آبرویم را نبرد به او پول داده بودم.از اخاذی های عذرا خشته شده بودم به همین خاطر اخرین بار وقتی برای مصرف مواد مخدر به خانه شا رفتم او را با روسری خودش خفه کردم.

با اعرتاف های پسر معتاد وی پای میز محاکمه ایتساد و به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دویان عالی کشور تایید شده بود که وی با پرداخت دیه 30 میلیونی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد. وی دیروز از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع پرداخت و گفت: از قتل Murder عذرا پشیمانم و حالا که مواد مخدر را ترک کرده ام فهمیده ام دست به اشتباه بزرگی زده ام. حالا 4سال است در زندانم و از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و اصغر را به 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.

یک پسر جوان نیز که در هواخواهی از زن تنها دست به جنایت زده بود با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد تا با حکم قضایی به زودی از زندان آزاد شود.

عصر نوزدهم اسفند 91 یک پسر جوان به نام علیرضا که چندین پیشینه کیفری در پرونده اش داشت در یکی از خیابان های محله ابوذر تهران با ضربه های چاقو کشته شد.شواهد نشان می داد عامل جنایت یک پسر جوان به نام مهدی است. این پسر بازداشت شد و به قتل در هواخواهی از یک زن تنها اعتراف کرد. مهدی به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده بود که توانست با پرداخت دیه 110 میلیونی رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه مهدی گفت: خاله ام خانه بزرگی داشت که اتاق هایش را به چند نفر اجاره داده بود. من هم در یکی از اتاق های خانه خاله ام ساکن بودم. یکی از مستاجرهای خانه خاله ام یک زوج و دو فرزندشان زندگی می کردند یک روز پلیس به خانه خاله ام امد و در جست و جوی خانه این زوج مقداری شیشه یافت. چون مرد مستاجر در خانه اش حضور نداشت ماموران پلیس همسر او را با گریه خود بردند. من که از دیدن صحنه گریه فرزندان این زن به شدت ناراحت شده بود به او قول دادم تا امدن شوهرش مراقب فرزندانش باشم. من بعد از خرید و به خانه مستاجر خاله ام رفتم تا به فرزندان او سرکشی کنم اما همان موقع یک پسر بد سابقه به نام محسن را دیدم که از مستاجر خاله ام خارج شد. عصر همان روز وقتی زن جوان ازاد شد و به خانه برگشت متوجه شد 800 هزار تومان پول نقد و چرخ گوشت و ابمویه گیری که در خانه داشته سرقت شده است. همان موقع بود که فهمیدم محسن در غیاب این زن و به بهانه سرکشی به فرزندانش به خانه انها رفته و دست به دزدی theft زده است. من با محسن تماس گرفتم اما جواب تلفنم را نداد. تا اینکه او و دوست سابقه دارش به نام علیرضا را در خیابان دیدم و با انها درگیر شدم. علیرضا در هواخواهی از محسن به رویم چاقو کشید و من او را زدم. اما واقعا قصد کشتن او را نداشتم و در هواخواخی از زن تنها دست به این جنایت زدم. در مدت 4سالی که در زندان بودم خانواده ام با سختی زیاد توانستند مبلغ 110 میلیون تومان را به اولیای دم بپرداند و رضایت انها را جلب کنند. حالا از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و مهدی را به 4سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد تا وی به زودی آزاد شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

2 پسر که با هم ارتباط زشت داشتند در ملاعام شلاق خوردند+ عکس

با دوست نادر خیلی صمیمی شدیم و شب به شوهرم قرص خواب دادم و ...

نام این مرد صبح انتخابات از لیست کاندیداها پاک شد / او شکایت کرد

مدعی واسطه امام زمان (عج) در فردیس دستگیر شد / زن ها خانه او را زیارت می کردند و ...

ماجرای مرگ مرموز همسر مامور پلیس در بیمارستان فیاض بخش + عکس

کناره گیری کارگردان معروف از کارگردانی فیلم جدیدش به دلیل خودکشی دخترش

مرگ عجیب نفر اول شورا یک روز پس از اعلام نتایج / علت مرگ او چه بود؟ + عکس

خودکشی مرد قوی هیکل در بزرگراه امام علی(ع)+فیلم و عکس

اتفاقی به خانه برگشتم و شوهرم را با زنی بزک کرده در شرایط بد دیدم! و ...

پیرمرد من را با ماشین به بیابان های ورامین برد و آزارم داد..

عذرا شوهر داشت و دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ...

3 مرد پس از آزار شیطانی دختر 15 ساله او را از درخت آویزان کردند!

ارتباط شوم یک مرد عرب با 300 مرد در دوبی

فیلمی از یک روح که وسط جاده نشسته بود +تصاویر

عکس روح یک دختر در عکس یادگاری جنجال به پا کرد؟ + تصاویر

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سرباز همراهش + جزئیات

دعواِی دختر دانشجو خشن در رستوران + فیلم

شکنجه وحشیانه تازه داماد در بام تهران + عکس

من هم که شوهر داشتم، آلوده رفتار بوالهوسانه شده بودم که فهمیدم میترا و شیما در میهمانی شبانه بلا سرشان آمده و ...

این زن زیباترین مجرم زن شناخته شد +عکس

 

کدخبر: 266501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟