دختر  16 ساله تهرانی با 44 ضربه چاقو پدرش را کشت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این جنایت صبح روز 28خرداد‌ماه سال90 فاش شد. آن روز با کشف جسدی در منطقه نظام‌آباد تحقیقات برای رازگشایی از قتل Murder او آغاز شد. جسد متعلق به مردی بود که به گفته شاهدان چند خانه آن‌طرف‌تر زندگی می‌کرد.
او بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و پس از آن رها شده بود. زمانی که مأموران به تحقیق از همسر و دختر نوجوان مقتول پرداختند، متوجه ضد‌ونقیض‌گویی‌های آنها شدند. هر چند مادر و دختر در ابتدا سعی داشتند خود را بی‌خبر از حادثه Incident نشان دهند اما در ادامه اعتراف کردند که چون پدر خانواده با ازدواج دختر 16ساله‌اش موافق نبود، وی را در خانه به قتل رسانده‌اند.
این مادر و دختر در شعبه 113دادگاه کیفری محاکمه و هر دو به قصاص محکوم شدند اما چون دختر نوجوان زیر 18سال داشت، حکم وی نقض شد. در این شرایط وی این بار در شعبه2 دادگاه کیفری یک محاکمه شد. در این جلسه دختر نوجوان گفت: پدرم با ازدواج من و خواستگارم مخالفت می‌کرد. من و مادرم هم نقشه قتل او را کشیدیم.
ما ابتدا در غذای پدرم مرگ موش ریختیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. شب چند قرص خواب‌آور در شربت آلبالو ریختیم و او خوابید. سپس هر دو به او چاقو زدیم. در ادامه همسر مقتول نیز به قتل شوهرش اعتراف کرد. در پایان این جلسه قضات دادگاه با استناد به‌نظریه پزشکی قانونی که در آن آمده بود دختر نوجوان از اختلالات شخصیت و یادگیری و عدم‌رشد عقلی رنج می‌برد، وی را با استناد به ماده91 قانون Law مجازات اسلامی به 100سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.
مدتی بعد این رأی نیز با اعتراض وکلای متهم در دیوا‌ن‌ عالی کشور نقض شد و دختر نوجوان دیروز برای سومین مرتبه محاکمه شد. در این جلسه که در شعبه دوم به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی برگزار شد، درحالی‌که 2برادر متهم به‌عنوان اولیای دم خواستار قصاص او بودند، وی در جایگاه ایستاد و گفت: اتهامم را قبول دارم.
چیزی ندارم بگویم. اگر برادرانم می‌خواهند من را قصاص کنند خواهش می‌کنم این کار را زودتر انجام دهند تا از بلاتکلیفی خارج شوم. زمانی که این حادثه اتفاق افتاد من 16سال داشتم و اشتباه کردم اما در این مدت در کانون اصلاح و تربیت کارهای زیادی یاد گرفته و اصلاح شده‌ام.در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

آقای دکتر مرا خام کرد و من بلیط خوشبختی ام را به او سپردم ولی ...

همسرم با ترفندهایی که به او آموزش داده بودم با مردان غریبه ارتباط برقرار می کرد !

شلاق و 41 سال زندان تاوان فریب 6 دختر جوان تهرانی+ عکس

اردشیر با اینکه نامزد کرده بودم دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ... + عکس

به خاطر پسر همسایه، من و مادرم پدرم را بیهوش کردیم و ... + عکس

راز زشت رها شدن دختر جوان بیهوش در پارک غرب تهران / امیر آب میوه داد و بعد ...

داستان غصه های «سمانه» با گرگ هایی که از دیوار به خانه شان حمله کرده اند + عکس

ماجرای کاپشن لجن آلود یک مرد در خلوتگاه روستایی

رد پای نامزد شهرام در مرگ مشکوک او در بیمارستان لقمان تهران

فیلم لحظه وحشتناک پرت کردن یک بچه یک ساله در خیابان+ فیلم و عکس

قتل در میدان بهاران تهران

دختر 16 ساله تهرانی با 44 ضربه چاقو پدرش را کشت + عکس

عوامل اورژانس مادر 16 ساله باردار را دوبار به زمین انداختند +فیلم

پیام عجیب دختر ۱۱ ساله دنیا را بهم ریخت! +تصویر

ریحانه راز شومی از مادرش به زبان آورد / آن شب دو مرد در خانه ما بود!

 

کدخبر: 268211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟