مرگ مشکوک دختر جوان چند روز مانده به عروسی‌اش

نخستین ساعات بامداد روز گذشته مأموران کلانتری 142 کن در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت، مرگ مشکوک دختر جوانی را اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، قاضی Judge ایلخانی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل اعلام خبر که یک ساختمان مسکونی در منطقه شهران بود حاضر شدند.

تحقیقات اولیه نشان داد متوفی بر اثر سقوط Fall از طبقه چهارم ساختمان جان خود را از دست داده است.

نامزد متوفی که در محل حادثه Incident حضور داشت در اظهاراتش به بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من و نازنین (متوفی) نامزد هم بودیم و قرار بود چند روز دیگر عروسی کنیم، این خانه نیز متعلق به من است و قرار بود در اینجا زندگی مشترکمان را آغاز کنیم، ساعاتی قبل به خانه آمدم که دیدم نازنین با یک دختر و سه پسر در خانه هستند و زمانیکه از نازنین خواستم آنها را معرفی کند او گفت از آشنایانش هستند که من با آنها درگیر شدم و زمانیکه این افراد قصد خروج و فرار Escape از خانه را داشتند نازنین نیز به پایین سقوط کرد و جان باخت و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

پس از این اظهارات، قاضی ایلخانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود همچنین تحقیقات درباره رازگشایی از این پرونده مرگ مشکوک ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟