اعترافات تازه باجگیران خیابانی از مردان بوالهوس در تهران+ عکس

اعضای این باند با همدستی یک دختر 18ساله با پراید و پژو، طعمه‌های خود را به‌عنوان مسافر سوار کرده و با ضرب و جرح آنها، دست به اخاذی میلیونی می‌زدند. آنها حتی مالباختگان را گروگان hostage می‌گرفتند تا بتوانند حساب بانکی‌شان را خالی کنند. در تحقیقات بیشتر مشخص شد که دختر جوانی که عضو این باند بوده سر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفت تا همدستانش دست به اخاذی از آنها بزنند.

در‌حالی که کارآگاهان 2پسر و یک دختر این باند را دستگیر کرده بودند مشخص شد که عضو چهارم این باند که در چند سرقت Stealing اول همراه آنها بوده، سرکرده اصلی این باند بوده و به همین اتهام در زندان Prison کرج به سر می‌برد. قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس دادسرای ویژه سرقت تهران دستور انتقال وی به دادسرا را صادر کرد و مرد جوان دیروز در دادسرا اقرار کرد که با همین شگرد در کرج، سرقت می‌کرده است.

وی گفت: پس از آشنایی با اعضای گروه شگرد سرقت را به آنها آموزش دادم اما بعد از مدتی آنها به من رو دست زدند.خودشان با هم به سرقت می‌رفتند و مرا با خود نمی‌بردند تا سهم بیشتری گیرشان بیاید. من هم به کرج رفتم و در آنجا باند دیگری تشکیل دادم. وی ادامه داد: با این شگرد یا طعمه هایمان را می‌ربودیم و از آنها سرقت می‌کردیم و یا با تصادف Crash ساختگی جلوی ماشین‌ها را گرفته و راننده را با ماشینش می‌ربودیم. پس از آن اموال راننده و لوازم داخل خودرو را سرقت کرده و ماشین را به همراه راننده‌اش در محلی خلوت رها می‌کردیم. تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی و دستگیری اعضای دیگر این گروه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟