سرنوشت تلخ حلیمه در خانه ناپدری بی رحم + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، عزیز 37 ساله که به شیشه معتاد Addicted است بیست و هفتم مهرماه سال 92 جنایت Crime تلخی را رقم زد. وی دختر 10 ساله همسرش به نام حلیمه را به دار کشید و به دروغ به همسرش گفت که حلیمه از سوی چند مرد ناشناس ربوده شده است. وی اما دقایقی بعد پرده از جنایت وحشتناک برداشت و به قتل Murder در توهم شیشه اعتراف کرد. عزیز دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه مادر قربانی گفت: من قبلا ازدواج کرده بودم و حاصل ازدواجم حلیمه بود. اما وقتی دخترم 5سال داشت از همسرم جدا شدم و چند سال بعد با عزیز ازدواج کردم. او رفته بود تا دخترم را از مدرسه به خانه مان در ملارد بیاورد که ادعا کرد چند مرد ناشناس به او حمله کردند و دخترم را با تهدید دزدیده اند. من از شنیدن این حرف شوکه شدم و از عزیز خواستم تا زودتر ماجرا را به پلیس Police اطلاع دهیم اما او که حال طبیعی نداشت گفت خودش دخترم را کشته است.من از شوهرم شکایت دارم و برای او قصاص می خواهم.

سپس مرد شیشه ای در جایگاه ویژه ایستاد وگفت: نمی دانم خودم حلیمه را کشتم یا برادرم. برادرم از من خواست تا دنبال حلیمه بروم و او را از مدرسه به خانه بیاورم.برادرم قصد داشت برای حلیمه لباس بخرد. حالم بد بود و از برادرم خواستم تا زودتر برایم شیشه تهیه کند. او هم مقداری شیشه به من داد. اما گمان می کنم شیشه ناخالصی داشت. چون وقتی آن را کشیدم حالم بد شد و دچار توهم شدم. من چیز زیادی از قتل به خاطر ندارم. فقط می دانم حلیمه را به یک خرابه بردم و آنجا طناب دار را بر پا کردم.

وی ادامه داد: حتی درست به خاطر ندارم که خودم طناب دار را به گردن او آویختم یا برادرم او را دار زد. من قتل را قبول دارم اما می گویم تحت تاثیر مصرف شیشه دست به چنین کاری زدم.چون هیچ خصومتی با دختر همسرم نداشتم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟